20 października 2011

To dopiero wyzwanie!

Gosia S., której prace niezmiennie podziwiam i uwielbiam, ogłosiła na swoim blogu prywatne wyzwanie: trzeba wykonać dowolną pracę ze stempelkiem przedstawiającym Tildę lub Edwina. Hmm...odbitek kilka to ja mam, trochę dostałam w prywatnej wymiance, trochę wygrałam w candy... Tyle, że ja Tildy uwielbiam podziwiać, ale nie potrafię kolorować... Ale wyzwanie to wyzwanie - jakoś tak poczułam, że MUSZĘ wziąć w tym udział i zmierzyć się z własnymi scrapbookingowymi słabościami :) Przez blog Gosi Tilda kojarzy mi się najbardziej z kartką sztalugową - i taką też pracę wykonałam na wyzwanie :) Praca mocno inspirowana kartkami Gosi, ale gdzie mi tam do Niej!

Kartkę zaczęłam robić wczoraj o 22, o 3 w nocy miałam prawie gotowy front... Dziś od rana robiłam środek i właśnie skończyłam. Chyba jeszcze żadnej kartki nie robiłam tak długo!!

Postawiłam na warstwowość, tuszowanie brzegów, ręczne przeszycia i trochę dodatków :) Samą Tildę kolorowałam 2 godziny! a efekt i tak dość średni... Ale z całości jestem dość zadowolona :)

Dużo zdjęć, bo nie umiem sfotografować takiej sztalugowej kartki :P
I wiecie co? Nie pamiętam już, kiedy miałam podczas pracy aż taki bałagan na biurku :D Bałagan miał być na kartce, a wylądował na blacie :)))
W pracy użyłam: papierów UHK Gallery, Galerii Papieru i ze scrapcomu. Z tego ostatniego sklepu także crackle accents (na różyczkach w środku) i jasnobrązowy tusz na brzegach papierów. Ornamenty Rae pochodzą ze Scrapińca. Brokat mam od Ewy :*, miętowe różyczki od Chimery :*, Tildkę od Marty S. :*

W związku z tym, ze kartka zawiera elementy w kolorze miętowym, zgłaszam ją na najnowsze wyzwanie na blogu UHK Gallery - Inspiracje. Miętowe elementy to: wykrojnikowa ramka, papierowe różyczki, wykrojnikowa serwetka i guzik. Jeśli to za mało mięty w pracy, to wycofam kartkę z wyzwania. I tak mam jeszcze jedną, baaardzo miętową i równie słodką, jak ta ;)

21 komentarzy:

  1. Jest przecudna, śliczna, urocza... brak mi słów:] masz szczęście, ja na Tildę choruję już jakiś czas, ale są drogie:( ale rzeczywiście wyglądają pięknie na pracach. A co do kolorowania - przesadzasz! Bardzo ładnie wyszło:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna, Tilda pięknie u-malowana!
    A mięty to ty masz dużo :) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci poszło to kolorowanie, możesz być z siebie dumna ;) Całość - rewelacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna!!!! Widać,że włożyłaś w nią serce i dużo pracy! Dziękuję! Pozdrowienia i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka, bardzo pracochłonna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, rewelacyjna ta kartka. Super. A bałagan... ech - nic nie mów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałagan taki twórczy :) a kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną karteczkę zrobiłaś - trud się opłacił :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa wrodzona skromność :) Kolorowanie Ci wyszło i to bardzo. Kartka jets przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka bardzo ładna - powinnaś bardziej wierzyć w siebie !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przeurocza kartka, bardzo dopracowana. no i do tego takie cukierkowe kolorki, że aż miło. uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tilda pomalowana cudnie, a karteczka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fantastycznie! Tilda bardzo ładnie pokolorowana - ćwiczenie czyni mistrza;) i te przeszycia - ręczne prawda? - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiesz kolorować ?! Co za skromność ! :-)) Misterna robota, ale efekt nie byle jaki ! :-). Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczka jest urocza,wszystko dopracowane a Tilda prześliczna też mam na nią ochotę, ale funduszy brak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna Ci wyszła ta karteczka. Twoje narzekania na temat kolorowania stempelków pominę milczeniem:) Nie chcę się denerwować:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Heehee,a myślałam ,ze tylko ja tak bałaganię:)))Widać,ze pracowałaś ciężko:))Karteczka super urocza!!1i dziękujemy ..wiesz za co:*****

    UHK Gallery i banda:P

    OdpowiedzUsuń