5 października 2011

Wciąż poszukuję...

Szukam własnego stylu, próbuję przekonać się, co podoba mi się najbardziej, w czym jestem najlepsza... W związku z tym wciąż zahaczam o nieznane mi dotąd rejony scrapbookingu. I za każdym razem jestem zafascynowana. Już dawno chciałam zrobić coś w takim stylu, jak dzisiejsza kartka. Scrapujące Polki mi w tym pomogły, bo wyzwanie kartki#2 idealnie pasowało mi do takiej karteczki :) Miał być motyw kulinarny, kokarda i coś okrągłego - wszystkie te elementy udało mi się umieścić na mojej pracy :)
Zdjęcia są, jakie są - czekałam na słońce, ale dziś się go chyba nie doczekam, a za niedługo wychodzę z domu. Musicie więc wyobrazić sobie, że ta kartka jest ciut ładniejsza niż na fotkach :)
Pastelowe kolory, delikatne przetarcia tuszem, słodkie dodatki, odrobina ręcznych przeszyć, warstwowość...tak, podoba mi się taki styl :)

Sztućce ze Scrapińca, papiery z Galerii Papieru i C4Y, biały dabber oraz jasnobrązowy tusz ze scrapcomu, wstążka i guziki niewiadomego pochodzenia :P

ps. Zrobiłam wczoraj 30 kartek do Projektu Zeszyt i myślałam, że padnę :D a czeka mnie jeszcze praca nad kolejnymi 34 kartkami... :D

6 komentarzy:

  1. Fajna na kartka, taka słodka :)
    Ja też wczoraj siedziałam nad kartkami do zeszytu, ale zrobiłam już cały komplet (myślałam, ze oszaleję)Ale jakimś cudem się udało i już są na poczcie (głupia jak zwykle nie cyknęłam fot xDD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka!
    Taka trochę w stylu shabby.
    Ja też nadal szukam "swojego" stylu.
    Również lubię próbować coraz to innych technik scrapbookingu.
    Szybka jesteś z tymi kartkami do zeszytu!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tej kokardce, jest przeurocza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi się podoba ta kartka, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń