31 października 2011

Bo tylko Ty masz klucz do mojego serca!

Na chwilkę muszę przerwać pokazywanie wczoraj stworzonych kartek, ponieważ przypomniało mi się (niemal na ostatnią chwilę :P), że chciałam wziąć udział w wyzwaniu#14 na blogu wyzwaniowym sklepu scrapki.pl!!! Rzuciłam wszystko, czym się akurat zajmowałam i zrobiłam scrap według pomysłu, który od dawna siedział w mojej głowie :) Poziom prac zgłaszanych na wyzwania scrapki.pl jest zawsze tak niesamowicie wysoki, że nie mam szans na wyróżnienie, ale biorę udział w tych wyzwaniach, bo 1) są interesujące i inspirujące, 2) tak sobie postanowiłam, 3) może będę mieć kiedyś szczęście przy losowaniu bonu na zakupy :P A w tym wyzwaniu wzięłam udział także dlatego, iż w końcu miałam okazję użyć tekturkowy zestaw klucz + dziurka od klucza, który dostałam kiedyś od Ayeedy :* :)
To tyle, jeśli chodzi o mój przydługawy wstęp, a teraz czas na fotki tyle co zrobionego scrapa, nawet Magic nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć ;) Przepraszam za szaro-bure zdjęcia, ale słońce mi uciekło...
Szczegóły:
 I zbliżenie na wymaganą dziurkę od klucza ;)
I jeszcze raz całość z okrutnie nie pasującym tłem :D

Jeszcze tekst, który zapisałam na tagu, a który uzupełnia temat wyzwania "Przez dziurkę od klucza":
Przeglądam się w Tobie
jak w lustrze: jesteś
odbiciem moich marzeń,
potrzeb, uczuć, emocji,
wspomnień, doświadczeń.
Spoglądasz na mnie
i widzisz wszystko.
Tylko Ty masz klucz
do mojego serca.
Podglądasz mą duszę
przez dziurkę od klucza...


Starałam się stworzyć pracę delikatną, subtelną i pełną szczegółów. Średnio mi to wyszło, no ale efekt końcowy nie jest chyba taki zły? :)
Użyłam naklejki-literki, kwiaty prima, ćwieki perłowe i szklane, biały dabber - wszystko ze scrapcomu, a do tego papier Lemonade, papiery Autenthique, napisy ILS, kawałek UHKowego papieru, perełki w dwóch rozmiarach i "brylanty", skrawek koronki, kilka guzików. Nie mogło też zabraknąć motyli z dziurkacza MS ;)

A moja mama zachwyca się właśnie fioletową kartką, którą zrobiłam wczoraj na jedno wyzwanie, ale...pokażę Wam ją póóóźniej ;)

9 komentarzy:

  1. haaaaaaaaaaaaaaaaaa..moja szczeka na podlodze - cudneee,cudowneeeeee ..

    OdpowiedzUsuń
  2. :D super... tylko... pokazuj te kartki no!:P nie no scrap jest śliczny i rzeczywiście wyszedł subtelny jak chciałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no ... świetne po prostu!!! fajnie to zdjęcie tutaj pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny i niesamowicie subtelny LO! wszystko idealnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tekst, który jest na tagu - dobrze, że go napisałaś, bo na zdjęciach nie widać treści. Cieszę się, że zdecydowałaś się na udział w naszych wyzwaniach. Podoba mi się Twoja praca z przesłaniem.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tekst i śliczne LO!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakim cudem go wczesniej nie zauwazylam?
    genialny!
    Wszysko do siebie tak super pasuje: elementy, zdjecie i tekst. Idealny LO-sek

    OdpowiedzUsuń