31 października 2011

Fioletowo aż do bólu ;)

Aaa, jak już tak dziś szaleję z tymi postami, to wrzucam zapowiadaną fioletową kartkę na monochromatyczne wyzwanie #29 na blogu Let's gest shabby. Wyjęłam z pudełek i szafek wszystko, co w moich scrapowych zasobach ma kolor fioletowy i powstała taka karteczka - która bardzo podoba się mojej mamie, a z której ja jestem średnio zadowolona ;)
Mamy tu różne papierowe kwiatki ze scrapcomu, samoprzylepne diamenciki z tego samego sklepu, motylki odbite fioletowym tuszem Latarnia Morska, kilka fioletowych kropelek akrylowych, kilka guzików w różnych odcieniach fioletu, wykrojnikową ramkę z naturalnego papieru barwionego, fioletowy szyld z kolekcji Vineyard Lemonade, fioletowy papier ILS w tle, a nawet - fioletową bazę :D Aż mi się w oczach zafioleciło!! A Wam? ;)

Zrobiłam z rozpędu również kartkę brązową (chyba ładniejsza od tej fioletowej :P) i w połowie mam zrobioną niebieską, ale nie potrafię znaleźć odpowiedzi na pytanie, czy na wyzwania Let's gest shabby mogę zgłosić więcej, niż jedną pracę... Jeśli ktoś coś wie na ten temat - bardzo proszę o uświadomienie mnie w komentarzu :)

12 komentarzy:

  1. ooo... ile tu nowości i wszystko takie śliczne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio zadowolona??? Ja tu się zbieram i wenę nawołuję, a Ty po prostu jedno cudo za drugim tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz tempo dziewczyno... I wszystkie prace takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak można być z tego średnio zadowolonym? Przecież jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wonderful card, lovely colours.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous colour, thanks for playing along with Shabby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful purple elements....Thanks for playing along with us at Let's get Shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie poradziłaś sobie z bardzo trudnym kolorem. Piękna kartka. Dzięki za udział w wyzwaniu na Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń