12 października 2011

Parawanik ślubny: czekolada i krem

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie dwóch kartek ślubnych na tę samą uroczystość. Jedna kartka będzie dawana przez osoby dojrzałe, druga przez młodsze, mają więc różnić się i stylem, i kolorystyką. I w ogóle będą zupełnie różne ;) Pierwszą kartkę, tę bardziej elegancką i spokojną, mam już zrobioną i zaakceptowaną przez Zamawiającą. Wspólnie ustaliłyśmy, że będzie to parawanik, posiadający kieszonkę na pieniążki i z wklejonymi gotowymi życzeniami. Kolorystyka miała być neutralna: biele, beże, ecri. Od siebie dodałam też trochę czekoladowego brązu :)

Jako iż jest to mój pierwszy parawan, pozwoliłam sobie przegrzebać Internet w poszukiwaniu inspiracji. Myślę, że dość widoczne jest, iż głównie inspirowałam się przepięknymi pracami Kaszy. Od Niej zaczerpnęłam pomysł na podwójne obramowanie każdej części kartki oraz na przyklejony tag z życzeniami. Kompozycja pierwszej strony, dobór papierów, dodatków, stempli, życzenia, kształt i ozdoba kieszonki na pieniążki - to już w pełni moja prywatna wizja, mam więc nadzieję, że nikt nie uzna tej pracy za plagiat, czy lift bez pozwolenia...
 To z pewnością najbardziej pracochłonna kartka, jaką dotąd stworzyłam. Na zdjęciach tego nie widać, ale cały tył kartki również jest ozdobiony papierami. Efekt końcowy wart jest każdej godziny spędzonej nad tą pracą, myślę więc, że to nie mój ostatni parawanik :)

A teraz siedzę nad drugą kartką ślubną i z tą to mam problem, oj mam... ;)

***
Materiały użyte do wykonania tej kartki:
- jasnobrązowy tusz, brązowy tusz, papierowe kwiaty, perłowy ćwiek - ze scrapcomu
- napis okolicznościowy, podkowy, serduszka - ze Scrapińca
- papier beżowy w listki - z Galerii Papieru
- stempel z cytatem, stempel kołowy miłość, ciemnobrązowy papier - z Lemonade
- jaśniejszy papier na listki - UHK Gallery
- ciemniejszy papier na listki - C4Y
- wykrojniki (ramka, listek) - Scrapcafe

8 komentarzy:

  1. Wow super kartka,jak na debiut w tej formie wyszla naprawde rewelacyjnie w kazdym calu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, cudne kolory...
    Widać, że pracochłonna, widać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten parawanik, musiałaś się naprawdę nieźle napracować....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, efektowna kartka!
    Wyszła Ci cudownie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami, świetne wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kochana pięknie ;p i te kolorki..mmm..miodzio ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiut bardzo udany. Parawanik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka - mi zawsze brakuje pomysłu na fajną kartkę ślubną - Twoja jest super !

    OdpowiedzUsuń