3 października 2011

Mój pierwszy....

Mój pierwszy wpis w moim pierwszym art journalu, którego jak na razie nie posiadam :D Tzn. teraz mam już pierwsze strony z wpisem, ale wzięłam w ręce pierwszy lepszy zeszyt i jak znajdę chwilę, to muszę zrobić należytą okładkę. Zmobilizowałam się dzięki temu, że na SP rozpoczął się nowy cykl, więc to była okazja, żeby w końcu spróbować ;) Temat 1:  Deszcz o szyby gra.

Nie wiem, czy mój art journal jest tym, czym być powinien, ale działałam dość spontanicznie. I postanowiłam sobie,że każdy wpis będzie nawiązywać do tematu:
- tłem (i kolorystyką),
- zdjęciem (lub obrazkiem w przypadku tematu, do którego nie znajdę zdjęcia),
- cytatami

Zarzuciłam tworzenie notesu na cytaty, więc pomyślałam, że art journal będzie dobrym mobilizatorem.
Mój pierwszy, deszczowy wpis:
Wykorzystałam: farbę akrylową, distress (najbardziej mi się podobało, jak krople tuszu spływały po kartce :D), liquid pearls (zrobiłam krople deszczu, nie wiem, czy widać...), tusz LM ze scrapcomu, skrawki papierów i moje zdjęcie sprzed jakichś 5 lat.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna praca! Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wyszedł Ci ten wpis i to bardzo :)
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis i śliczna fotka!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń