24 października 2011

CR84FN Color Challenge

Nigdy jeszcze nie brałam udziału w wyzwaniach z paletą kolorystyczną, ale Rysa pokazała mi tę paletę:

i połączenie kolorystyczne baaardzo mi się spodobało :) Na tyle, że stworzyłam kartkę w takich kolorkach i jestem z niej zadowolona :)
Wyzwanie można znaleźć TUTAJ.

A moja kartka prezentuje się tak (pokazuję dwie fotki w różnym świetle, taka dziś paskudna pogoda, że kompletnie nie wiem, jak fotografować prace...):
Ten kwiatek, który na pierwszej fotce wygląda jak beżowy, też jest szary ;)

Kwiaty i biały dabber pochodzą ze scrapcomu, papiery nie pamiętam skąd mam, a liquid pearls (niebieskie i kremowe) są z C4Y.

15 komentarzy:

  1. .. oo pięknie..jakoś mi wioseenie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. baardzo fajne:] aż się przyjrzałam tym kropeczkom z liquid pearlsa - i znów przesadzasz! bardzo ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) Podziwiam za cierpliwość w przyklejaniu koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka :) Pogoda faktycznie mało ciekawa do robienia fotek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka! Bardzo kobieca!:-)
    Podziwiam te misternie poukładane perełki i cekinki!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz!:-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna- delikatna i stylowa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna karteczka, cudownie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the embellishments over the patterned paper-gives the card a lot of movement. Very pretty

    OdpowiedzUsuń
  9. PRETTY background paper and flowers and flourish! THX for playing with us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful background and I love the flowers and flourishes! Thanks for joining us at CR84FN! ~Hugs, Cheryl

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful! Love all the blooms. Thanks for joining us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  12. So pretty! Thanks for playing along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń