25 października 2011

Tilda po raz kolejny...

Tak się ostatnio wkręciłam w kolorowanie Tild, że powstała kolejna karteczka :) Była tworzona bez konkretnego przeznaczenia, ale w trakcie układania kompozycji idealnie wpasował mi się tu stempelek Lemonade "Witaj na świecie", więc za jakiś czas kartka może się przydać, bo znam kilka ciężarnych ;))

Starałam się zrobić kartkę w brązowo-różowej kolorystyce i nawet by mi się to udało, gdyby nie kwiaty, które Tilda trzyma w łapkach :P Musiałam trochę pokombinować, bo mam tylko małe pudełko 12 kredek akwarelowych i jaskrawe zielenie jakoś mi tu nie pasowały... Na szczęście okazało się, że w przypadku tych kredek jest podobnie, jak w przypadku farb i kolory można ze sobą mieszać :) Na łodyżkach występuje więc duet ciemna zieleń + brąz, a na kwiatach czerwień + brąz :) Z tego kolorowania jestem na tyle zadowolona, że nawet pokażę Wam zbliżenie na Tildkę ;) :D I coś czuję, że na tych dwóch Tildowych karteczkach się nie skończy.... :)

Wykorzystałam różne ścinki papierów z UHK Gallery i trochę Victoriany ze scrapcomu, z tego drugiego sklepu pochodzi również ciemnobrązowy tusz, którym potraktowałam wszystkie występujące na kartce krawędzie ;) Wykrojnikową serweteczkę mam od Maggie :* A odbitkę Tildy wygrałam kiedyś w candy u Marty S.

Życzę Wam wspaniałego, słonecznego i radosnego dnia! :*

DOPISANE O 11:41

W związku z tym, że kartka szybko znalazła "swojego dzidziusia" :) - uzupełniłam już środek karteczki, trzymając się tej samej kolorystyki i tego samego stylu :) Wykorzystałam resztki resztek tych papierów ;) I wyszło tak:

15 komentarzy:

  1. sliczna!!
    kurcze... bardzo bardzo bardzo udana...
    wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. ..cudownie i te kolorki - miodzio kochana, miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, świetna kartka!
    Cudne kolory!
    A kolorowanie Tidly mistrzowskie!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zamawiam tą kartkę!!:)))
    Ann

    p.s.zaraz napiszę na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, lubie takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest delikatna kolory dobrane prześliczna Tilda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest kolorowane kredkami?! A jakimi? Wszystko tu do siebie pasuje. Kartka jest przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie zgrane i pokolorowane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka - piękne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka! I jak pięknie wpisałaś się kolorami w porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy :) Cieszę się, że kartka Wam się podoba :*

    Mia, najzwyklejszymi akwarelkami :) Bic Kids Aquacouleur :) niestety mam tylko 12 kolorów :( muszę kupić jakieś większe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka cudowna, taka ciepła! A kolorowanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń