21 października 2011

Czuję miętę... ;)

Dziewczyny! Przede wszystkim chcę Wam bardzo, bardzo podziękować za tyle ciepłych słów pod postami z Tildową kartką i z Tomkową książeczką! Jesteście niezastąpione, lejecie miód na moje serce, dziękuję!! :* Dzięki Wam i Waszym słowom jeszcze bardziej chce się tworzyć :))

Tym razem mam do pokazania kartkę z większą ilością mięty, niż poprzednio. Pracę wykonałam z myślą o wyzwaniu #8 na blogu UHK Gallery - Inspiracje. Nie byłam pewna, która mięta jest najbardziej miętowa, więc papiery i dodatki w różnych odcieniach ;))) No i - jak widać - spodobało mi się połączenie mięty z różem :D

Przód kartki wygląda tak:
Przyjrzawszy się bliżej, można ujrzeć delikatnie mieniące się brokatową mgiełką kwiaty:
Napis wykonany "metodą naklejkową", którą opisywałam kilka postów niżej ;) następnie obklejony brokatem i pokryty tą samą mgiełką, co kwiatki.
A w środku....
Uzależniłam się ostatnio od tych wycinanych różyczek, ale bądźcie spokojni, zostało mi już tylko 2/3 tego papieru ;)

Papiery: ILS i GP, róże wycięte z papieru zakupionego w scrapcomie, w tym też sklepie nabyłam krople akrylowe. Wykrojnik ze scrapcafe, a śliczne ćwieki z UHK Gallery :)

13 komentarzy:

  1. ..oo pieknie ;p ..kurczee,tez chce miętowooo ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradziłaś sobie z tym wyzwaniem doskonale :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda takie połączenie kolorów!!
    świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Prawdziwie miętowa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Znowu mieta! Ja tak pozytywnie! Z ta mieta :).
    Mam nadzieje ze spodobalo Ci sie moje nowe wyzwanie! To taka ciemniejsza strona miety ten turkus z zielenia, licze na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie ze moze byc kartka, zwrocilas mi uwage iz musze dodac taka uwage, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartelucha!
    Połączenie mięty z różem świetnie współgra :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Zestawienie kolorów powoduje, że jest taka delikatna. Plus moje ulubione motyle...

    OdpowiedzUsuń
  10. juupi!!! Jeszcze jedna karteczka:**** Piękna rzec jasna:))))

    OdpowiedzUsuń