30 października 2011

Powtarzalność motywu

Dziś mam bardzo kartkowy dzień, wena mnie nie opuszcza. Zrobiłam już 4 kartki, ale na tym się chyba nie skończy ;))
Na pierwszy ogień poszła kartka, którą zaczęłam szyć w noc z czwartku na piątek. Później wyjechałam na wieś i dopiero dziś mogłam ją skończyć. Wykorzystałam pozostałość z papieru, z którego zrobiona jest okładka w jesiennym albumie (post niżej) :) Ten papier jest tak piękny, że żal go zakrywać, postawiłam więc na małą ilość ozdób i na powtórzenie już istniejących motywów. Na kartkę "załapała się" połowa nadrukowanej klatki, więc również beermatową klatkę skróciłam o połowę. Aby dopasować ją kolorystycznie, potuszowałam ją oliwkowym distressem. Nadrukowaną kompozycję kwiatową zasłoniłam, układając w takiej samej kompozycji papierowe kwiaty. Książkowy gnieciuch został wykonany według ciut zmotyfikowanego kursu Domity. Środek kwiatka to mój ulubiony ćwiek ze scrapcomu :) Dodałam też trochę stemplowanych i wycinanych listków oraz napis z Lemonade.

Dzięki wypukłym elementom i taśmie 3d kartka zyskała nieco przestrzenności :) Drugą warstwę tła stanowi papier z Galerii Papieru. Do bazy jeszcze nie przyklejałam, bo tak mi się lepiej przechowuje kartki z przeznaczeniem "na potem" :)
Oczywiście, przeszycia na tej kartce są (jak zawsze :P) ręczne :)

***
A tak poza tym, to jestem bardzo szczęśliwa, zadowolona i czuję się doceniona, bo moja kartka z Tildą została wyróżniona przez Gosię S. w Jej prywatnym wyzwaniu!!! :)))))) Dowód TUTAJ :D To bardzo, bardzo miłe, gdy człowiek się stara, a jego starania zostają dostrzeżone i docenione :) Dziękuję Gosiu za świetną zabawę i za to, że sprawiłaś mi dziś tak ogromną niespodziankę :) :*

12 komentarzy:

  1. ..ooch , te twoje przeszyciaaaaa..mrr..i paierki moje ukochane butterfly widze - cudowna karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :) A co do ręcznego szycia... to jesteś mistrzem, mnie by coś trafiło zaraz :) Kartka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Uwielbiam takie dodatki tekturowe na kartkach:) A szycie ręczne - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. na początek przeszycia - są takie równe, jak Ty to robisz ??? jestem pod wielkim wrażeniem... karteczka śliczna, bardzo klimatyczna, w tak niesamowicie szybkim tempie sie rozwijasz, że trudo za Toba nadążyć
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna !!! Dokładnie jak pisze Dorota - rozwijasz się niesamowicie szybko moja droga! A za przeszycia chylę czoła! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna karteczka :) podziwiam za ręczne szycia..

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam za ręczne przeszycia, u mnie zazwyczaj kończy się na pokłutych palcach ;)
    bardzo fajna kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) fantastyczna kartka!!! ma swój klimat! i szalenie mi miło, że wykonałaś gnieciucha inspirowanego moim kursem, dzięki za informację o skorzystaniu z kursu :)) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze.. ręczne przeszycia?? no no no.. podziwiam...
    Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń