18 października 2011

Książeczka dla Tomusia

Okazuje się, że wyzwanie może podsunąć genialne rozwiązanie. Tak było w przypadku wyzwania #13 na wyzwaniowym blogu scrapki.pl. Zadanie polega na wykonaniu miniksiążeczki według kursu TH. Tematyka pracy - dowolna.
Stworzyłam bazę mojej książeczki, zamierzając zrobić jakieś małe cacuszko z lotnymi sentencjami. A później przypomniało mi się, że mama mojego Chrześniaka pytała kiedyś, czy umiałabym zrobić książeczkę, w której główny bohater zmieniałby miejsce i trzeba będzie go szukać. I olśniło mnie. Przecież ta miniksiążeczka to idealne rozwiązanie dla takiej poszukiwawczej bajeczki!! Porzuciłam więc marzenia o zdobyciu wyróżnienia za moją pracę i skupiłam się na tym, by wywołać uśmiech na buzi mojego kochanego Słoneczka :)
Zadanie było trudne - bazę poskładałam szybciutko, bo miałam już przećwiczone na pierwszej książeczce (którą kiedyś pewnie i tak jakoś wykorzystam), ale miałam trochę mniej niż dobę na zrobienie całej reszty: wymyślenie nieskomplikowanej treści (Tomek ma dopiero 1,5 roku), znalezienie prostych obrazków, wydrukowanie ich, wycięcie i pokolorowanie, zrobienie tagów, przygotowanie okładki...
W związku z tym, że czasu miałam naprawdę niewiele, książeczka jest bardzo, ale to bardzo prosta, bez ozdobników, bez wyszukanych rozwiązań. Ale wierzę, że Maluszkowi będzie się podobać i że zabawa nie znudzi Mu się zbyt szybko :)
Po tym przydługim wstępie pokazuję okropne zdjęcia - okropne, bo robione na szybko, bez udziału osób trzecich, a książeczka ciągle się zamykała, musiałam ją trzymać, a że nie mam statywu, to jedną ręką trzymałam aparat i w efekcie wszystko jest porozmazywane, ale już trudno! ;)

I wszystkie tagi - których miejsce można za każdym razem zmieniać, sprawiając, że przy oglądaniu książeczki wciąż występuje element zaskoczenia :))

Do zrobienia książeczki wykorzystałam papiery Galerii Papieru i ILS (okładka), zielony tusz ze scrapcomu, kredki akwarelowe i drukarkę ;)

16 komentarzy:

  1. Pomysł genialny, wykonanie perfekcyjne, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..o kurczęęęę kochana Rewelacja !!! super ta książeczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś cudownego! W życiu nie wpadłabym na taki genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ksiazeczka, pewnie za jakis czas podpatrze dla swego malenstwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, świetną książeczkę zrobiłaś :D
    Tomuś pewno będzie przekładał tagi z obrazkami i będzie miał przy tym mnóstwo zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Książeczka śliczna- bardzo atrakcyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superrr!!! Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł i wykonanie:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! ale słodziak!!!!! świetny pomysł!!!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna książeczka!!!
    Nadaje się do druku na skalę masową!!!
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem powalona pomysłem!!!! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł rewelacyjny!!!Szczere gratulację!!!!!
    Bardzo bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta książeczka - pomysł z ukrywanymi tagami rewelacja! hehe rozbawił mnie motyw z drzwiami;P Kiedyś napewno odgapię ten pomysł i stworzę taką edukacyjną książeczkę dla mojego Maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł! Świetna bajeczka. Muszę coś podobnego zrobić dla mojej córki - dzięki wielkie za inspirację!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń