31 października 2011

Że niby ja i mapka?! ;)

Jesteście niesamowite! Wchodzę rano na skrzynkę mailową a tam aż 16 powiadomień o nowych komentarzach pod moimi pracami :O Bardzo mi miło, że chcecie poświęcać swój cenny czas na ocenę moich kartek i albumów, dziękuję Wam bardzo :***

Dziś ciąg dalszy efektów wczorajszej weny kartkowej ;) Maggie podesłała mi link do wyzwania z super mapką. Zazwyczaj nie korzystam z mapek, bo nie potrafię, ale ta mnie urzekła na tyle, że pewnie jeszcze kiedyś z niej skorzystam :))) Mapka pochodzi z wyzwania na blogu CardPatterns, a prezentuje się tak:
A oto moja interpretacja:
Wykorzystałam cudne papiery UHK Gallery, krople akrylowe i ćwiek ze scrapcomu, wykrojnikową ramkę ze scrapcafe, skrawki papieru z Galerii Papieru, stempel Lemonade, który porozcinałam wersami i kremową piankową koronkę (nie mam pojęcia, jak to się nazywa :P), którą dostałam od Ewy :* Koronkę potraktowałam turkusowym tuszem Latarnia Morska, a napisy są otulone brązowym distressem ;)

Życzę Wam udanego startu w nowy tydzień! :*

9 komentarzy:

  1. wow - cudnie - widzisz może polubisz mapki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną karteczkę zrobiłaś. Z mapką poradziłaś sobie świetnie. Teraz kolej na następne mapkowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna:] uwielbiam te papiery UHK... leżą u mnie i nie jestem w stanie ich pociąć - bo mi ich szkoda hehe:P i mam rację cudnie wyglądają na pracach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo śliczna kartka;) serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca. gratuluję wykonania. pięknie dobrane kolory i detale.

    OdpowiedzUsuń
  6. super uporałaś się z tą mapką... bardzo klimatyczna interpretacja wyszła

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous!! I just love that background paper you used. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń