17 października 2011

Ślubna kartka w trudnych kolorach

Umordowałam się z tą kartką niemożliwie - i to od początku do końca. Miałam problemy z doborem papierów, z kupieniem bazy w odpowiednim odcieniu, z kompozycją, a na samym końcu - ze zrobieniem zdjęć, co niestety widać.
W końcu jednak kartka powstała - mniejsza, niż początkowo było założone (miała mieć 20cm x 25cm, ma 15cm x 20cm); w innej kolorystyce (albo raczej: w pierwotnej kolorystyce, bo Zamawiająca chciała róż + zieleń, a ja przekonałam Ją na fiolet + zieleń, mając w pamięci kolekcję Elegance z Lemonade, a w końcu okazało się, że i tak zrobiłam wszystko w kolorach zieleni i różu :D); ale za to zachowałam wymagane elementy, czyli odpowiednie napisy, puste miejsce na wpisanie życzeń i kieszonkę na pieniążki :) Mam ogromną nadzieję, że Zamawiająca będzie zadowolona, no i że kartka spodoba się Nowożeńcom!

Przód wygląda tak:

Środek tak:

A tył jest oklejony tym różowym papierem :)

W innym świetle wszystko wygląda zupełnie inaczej:
,a karteczkę i tak trzeba zobaczyć na żywo, aby wiedzieć, jak naprawdę wygląda.

Wykorzystałam: papiery Galerii Papieru, elementy papierowe Lemonade, papierowe kwiaty, samoprzylepne kryształki i tusz w kolorze fuksji ze scrapcomu, beermatowy napis ze Scrapińca. Do tego ręczne przeszycia i jakoś poszło ;)

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka!
    Na pewno się spodoba!:-)
    Ja też mam problem ze zrobieniem ładnych zdjęć o tej porze roku!:-/
    A co to będzie zimą...
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie sobie poradziłaś Kasiu :)
    Zamawiająca na pewno będzie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!
    Młodej Parze na pewno przypadnie do gustu,
    i będzie wspaniała pamiątką :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba i jestem pewna, że i Nowożeńcom się spodoba:)

    A z dobrymi zdjęciami i ja mam problem, ciemno tu u mnie niemiłosiernie;)

    OdpowiedzUsuń