11 października 2011

We belong togerther...

Dzięki Brises dowiedziałam się o wyzwaniowym blogu Bird the Word. Aktualne wyzwanie - ze słowem TOGETHER - idealnie wpasowało się w mojego scrapa, którego akurat tworzyłam :) Znów jest słodko, może nawet zbyt słodko, ale starałam się dobrać kolorystykę dodatków do zdjęć ;) Wyszło tak (zdjęcia kiepskie, bo w tym deszczu to ja nie wiem, jak robić fotki... :( ):

I zbliżenia:
Wykorzystałam tu mój nowy sposób na literki :) Odkryłam go przez zupełny przypadek, ale spodobało mi się i będę stosować częściej :D Ale o tym już w następnej notce ;)

Większość materiałów - papier Victoriana, perłowe ćwieki, tusze Latarnia Morska, samoprzylepne kryształki, papierowe kwiaty - pochodzi ze scrapcomu :)

***
Dziś będzie jeszcze jedna pastelowa, słodka praca, a później postaram się pokazać już coś innego :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy scrap, dużo się na nim dzieje, a bałaganu nie widać ;) Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny scrap! Podoba mi się w nim wszystko! Kolory, zdjęcia, dużo zabawy i radości:D
    Dziękuję,że przyłączyłaś się do nas na BITW!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely page. Fab fun photos and I like all of the pink. Thanks for joining in at BITW.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fun layout!! Thanks for sharing at Bird is the Word :)

    OdpowiedzUsuń