16 sierpnia 2011

Z motylem

Co by tu sobie stworzyć? - zastanawiałam się, choć doskonale wiedziałam, że kilka projektów czeka na dokończenie... Zepchnęłam jednak niedokończony album i kartkę ślubną do podświadomości i zajrzałam na Scrapujące Polki. A tam wyzwanie KARTKI#66, które od razu przywiodło mnie do nożyczek, papierów i innych motyli ;))
Wytyczne to:
- użycie przynajmniej jednego motyla
- użycie wstążki lub sznurka
- napis (dowolny i w dowolnej formie)

Starałam się troszkę pobałaganić, spontanicznie zapełnić tło kartki ;) i wyszło mi coś takiego:
Ramka i duży motyl - UHK Gallery
Kluczyk - Scrapiniec
Papier - C4Y
Krople akrylowe, tusze Latarnia Morska (czarny, zielony, jasnobrązowy) - sklep.scrap.com.pl
Napis wycięty z papieru Lemonade
Perełki, guziki, koronka, sznurek - znalezione w scrapowej komódce ;)

Zrobiłam dziś pierwszą część zakupów scrapowych, które z okazji urodzin fundują mi rodzice :D Kupowałam, kupowałam, a jeszcze mi trochę z tej puli zostało, więc chyba skuszę się na rozpoczęcie przygody z embossingiem... :)) Mam nadzieję, że chociaż część zakupów dotrze do mnie do piątku :)

4 komentarze:

  1. Fajna!!! Prawda,że niełatwo jest bałaganić na kartce???:) Pozdrawiam! Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło ślicznie, nabałaganiłaś na 6! No i właśnie przez ten bałagan kartka powinna wydawać się ciężka, a wcale tak nie jest, dużo lekkości dodają jej motyl i kolor (jeden z moich ulubionych w dodatku:D)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci to wyszło :) i widzę, że masz dużo czasu bo rozwijasz się w błyskawicznym tempie, coraz piękniejsze prace tworzysz !! gratuluję szczerze i dziekuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń