20 sierpnia 2011

Wyniki Candy Magisterskiego!!

A co tam, ja się cieszę, to niech ktoś jeszcze się ze mną cieszy ;))) Nie będę Was trzymać w niepewności do poniedziałku i już dziś przedstawiam wyniki Candy :)
Pod postem z candy pojawiło się 90 komentarzy, dwa musiałam odrzucić, bo były od zagranicznych bloggerek, zostaje więc 88 komentarzy. Bardzo wszystkim dziękuję za liczny udział w zabawie, za gratulacje, za miłe słowa pod moimi pracami, a niektórym także za dołączenie do grona Obserwatorów :****

Tak, jak mówiłam wcześniej - tym razem losowanie przeprowadziłam przy pomocy Random.org i wylosowany został nr........

pod którym kryje się komentarz:

Kochana! Serdecznie gratuluję! Moja radość z wylosowania właśnie Ciebie jest tym większa, że będę się mogła jakoś odwdzięczyć za przepiękne rzeczy, jakie niedawno od Ciebie dostałam :) Jak widać: szczęście zawsze do nas wraca! ;))

A teraz rozpraszamy tajemniczą atmosferę, bo pokażę Wam, co - oprócz przydasi - było do wygrania :) wspominałam, że zwycięzca dostanie coś mojej roboty. Do Ayeedki powędruje taka zawieszka (mam nadzieję, że się nie zbłaźnię, naprawdę starałam się, żeby wyszło ładnie!!):
Do jej wykonania użyłam kawałka beermaty, kartek ze starej książki, które potuszowałam distressem, papieru BoBunny z kolekcji Gabrielle, papierowych różyczek, materiałowego kwiatuszka, listków z dziurkacza MS, złotych i perłowych perełek oraz cudnego ćwieka ze scrapcomu :) Mam nadzieję, że nowej właścicielce zawieszka choć troszkę się spodoba!
Kochana, nagrodę wyślę we wtorek! :* Możesz mi przesłać na maila (katarzynagrudnik@gmail.com) swój adres, co prawda mam go już, ale nie wiem, czy wszystko dobrze odczytałam z koperty :D

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w zabawie i za życzliwe komentarze, życzę Wam szczęścia w kolejnych losowaniach, bo na pewno jeszcze nie jedno candy się tu pojawi! :)) :*

A jeszcze dziś zapraszam na niebieski tag :)

9 komentarzy:

  1. Ayeedzie troszeńkę zazdroszczę ślicznej zawieszki... a Tobie Kasiu, tak wspaniałej pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Ayeeda! A Tobie Kasiu dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka cudna; fajnie, że trafi do Ayeedy- ona jest taka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej!
    Świetnie jest gdy wylosowane fanty trafiają do osoby, którą lubimy... ale ja też bym chciała;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) a zawieszka bardzo ladna, pewnie sie spodoba wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się zalogować;) I muszę pokrzyczeć ze szzęśćia:):):) AAAA!!! Bardzo się cieszę - zawieszka jest piękna!!! Dziękuję!!!! :*
    Humor mi poprawiłaś jak nie wiem co:):):)

    OdpowiedzUsuń