17 sierpnia 2011

W Tajemniczym Ogrodzie... :)

Dawno nie robiłam scrapów. Wczoraj jakoś tak mnie naszło na oscrapowanie fotki z zeszłego roku, późnym wieczorem zrobiłam kwiatki według kursu Sasilli, a przed chwilą dokończyłam pracę. Z efektu jestem średnio zadowolona - co prawda udało mi się stworzyć taki klimat, jak zamierzałam, ale jakiś ten scrap taki...rozrzucony, zabałaganiony, a jednocześnie...pusty :/ Ale niech już będzie...
Najwięcej jest w tej pracy tuszowania. Jeszcze nigdy żaden mój scrap nie był taki...nasączony distressami :D Używałam trzech kolorów: Tea Dye, Spun Sugar i Crushed Olive. Początkowo kupowałam reinkery z myślą o kolorowaniu stempli, ale że totalnie się do tego nie nadaję (chyba wolę kredki akwarelowe), próbuję wykorzystać tusze w inny sposób i bardzo mi się to spodobało :D
W dolnym lewym i w górnym prawym rogu nastemplowałam motyw roślinny, odbiłam go tuszem Latarnia Morska w kolorze Siena, czyli tym, który roboczo nazywam musztardowym ;)) Tusz oraz ćwieki w środkach kwiatów pochodzą ze scrapcomu.
Kluczyk i klatkę kupiłam w UHK Gallery, motylkowe kawałki papieru oraz motyle pochodzą z papierów BoBunny, które kupiłam w C4Y. Listki zrobiłam sama, trochę pokombinowałam i wyszły ;) Gałązki z listkami to z kolei "gotowce" z dziurkacza MS. Metalowe zawieszki mam od moich wspaniałych dwóch koleżanek: Ani i ...Ani ;) :*
Papier bazowy pochodzi z Galerii Papieru, pod zdjęciem potuszowałam go mieszanką distressów. I tyle :)

Mam nadzieję, że u Was również jest taka piękna pogoda? Słońce świeci, upał na całego, niebo błękitne - och, oby jak najdłużej!!

Pojutrze moje urodziny, a to oznacza, że zostało Wam już bardzo mało czasu, aby dopisać się do Candy!!

4 komentarze:

  1. Świetny klimat wyczarowałaś, scrap śliczny, chociaż ja, jeśli mogę wtrącić, to bym chyba zrezygnowała z tego dolnego motyla albo zmniejszyła dużego kwiatka ;) Ale ogólnie jest superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tajemnicze i piękne :)
    Wygrana poleciała dziś poleconym priorytetem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klimat naprawdę z tajemniczego ogrodu, pięknie Ci to wyszło, śwoetna kolorystyka, a pewnie w realu jeszcze bardziej tajemniczo wygląda :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory dobrałaś świetnie, całość ma świetny klimat! Ja tylko bardziej skonsolidowałabym dodatki w jednym miejscu, bo tak rzeczywiście, jak piszesz jest wszystko dość rozrzucone:) Ale ogólnie naprawdę fajna praca!

    OdpowiedzUsuń