20 sierpnia 2011

Niebieskości

Niebieski to mój ulubiony kolor. We wszelkich odcieniach: od bladego błękitu, po ciemny granat. W moich pracach niebieskości nie pojawiają się zbyt często. Lubię się gapić na niebieskie rzeczy, ale z ich wykonywaniem jest już jakoś gorzej. Zdecydowanie lepiej tworzy mi się np. w brązach, beżach i kremach... ;) Ale na tagowe wyzwanie CraftArtwork 5 kolorów musiałam stworzyć ten niebieski tag:
Jako tło wykorzystałam nowy nabytek: papier z kolekcji Authentique: Journey. Musiałam nabyć te papiery, bo oczywiście kolor przewodni to...niebieski :D Poza tym to mój pierwszy zeszyt papierów 15x15 i chyba się do tego przekonam i zakupię jeszcze kilka zestawów ;))
Papier przyciemniłam turkusowym tuszem ze scrapcomu, z tego sklepu pochodzą też kwiatki (one również zostały potraktowane tuszem), piękny ćwiek i krople akrylowe :)
W ramach urodzinowego prezentu nabyłam też wymarzony dziurkacz motylkowy MS, więc już nie muszę ograniczać ilości tych pięknych motyli, dlatego zaszalałam i zrobiłam podwójnego ;P No a do tego jeszcze dziurkaczowe gałązki, kilka perełek, cekinki (na motylu) i liquid pearls w kolorze baby blue.
Na dziś to wszystko ;) Idę kończyć kartkę ślubną :)

5 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam niebieski, więc oczywiście tag mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co niebieskie uwielbiam,lekki i taki ..pełen powietrza ten twój tag ,a ja dopiero dumam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne! i ja także uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne niebieskości :D Uwielbiam takie kolory :D :D

    OdpowiedzUsuń