27 sierpnia 2011

Niebieskawo-zielonkawy rozkwit :)

Zrobiłam w nocy kartkę, która spełnia zarówno wymogi wyzwania kartki#67 na Scrapujących Polkach, jak i wymogi wyzwania #4 na blogu UKH Gallery - inspiracje :)

Na PS trzeba było zrobić kartkę, której głównym motywem będzie własnoręcznie wykonany kwiat.

W UHK Gallery było już gorzej ponieważ należało zrobić pracę z użyciem swojego ulubionego papieru. A ja...no cóż, w każdym polskim sklepie z papierami mam jakiś swój ulubiony papier, a najczęściej kilka. W zagranicznych papierach też jestem zakochana, uwielbiam na przykład całą kolekcję Bo Bunny Gabrielle... Ale skoro to wyzwanie na sklepowym blogu UHK Gallery, to postanowiłam wykonać pracę właśnie z Ich papierami, moimi ulubionymi papierami z tego sklepu ;) Najbardziej lubię kolekcję Green Expectations, szczególnie zielone arkusze. Do tej kolekcji podchodzę bardzo sentymentalnie, ponieważ wygrałam ją w candy i była to pierwsza nagroda w candy jaką w ogóle kiedykolwiek wygrałam, tego uczucia się nie zapomina ;))) Ale uwielbiam ją także za kolorystykę i niesamowity klimat, jaki dzięki użyciu tych papierów można nadać każdej jednej pracy :) W poniższej kartce użyłam więc TEGO papieru, wycinając z niego ornamenty, z których następnie za pomocą taśmy 3d utworzyłam dość wypukły kwiat :) Jako tło kartki wybrałam z kolei TEN pasiasty papier z innej kolekcji, uwielbiam wszystkie paskowe papiery z UHK Gallery, są świetne do zabawy tuszami, bowiem każde maźnięcie pasiastego papierka sprawia, że nabiera on zupełnie innego wyglądu :) Tym razem padło na zielonkawo-niebieskawy papier, bo taki pasował mi do kwiatka ;)

Przerwa w gadaniu, czas na pokazywanie :P
 
Jak widać, do cudnego kwiatucha dodałam niebieski szklany ćwiek ze scrapcomu, dodałam trochę tuszowań turkusowym i zielonym tuszem Latarnia Morska, użyłam jedne z moich "najpierwsiejszych" zawijasków i listków z Big Shota :)), dorzuciłam perełki zrobione za pomocą liquid pearls, obszyłam wszystko zieloną muliną, wystrzępiłam brzegi i powstała taka chyba dość przyjemna dla oka karteczka :)
Mam do pokazania jeszcze dwie prace, ale nie wiem, czy wrzucę je tu dzisiaj, bowiem za każdym razem, jak włączam komputer, jestem bliska roztopienia się z gorąca ;) :P Jest taki upał, że chyba czeka mnie kolejna twórcza noc... :)

14 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękna praca!!! Kwiat jest świetny, cudownie dobrałaś kolory, dodatki, jednym słowem jestem zachwycona!
    PS> Ja też płynę, wiatrak ratuje mi życie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też upały nie daja funkcjonować :/
    A twoja praca piękna - w takich morskich kolorach, więc tylko zamykam oczy i wyobrażam sobie siebie gdzieś na egzotycznej plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna karteczka, kwiat wyszedł Ci bosko !! Niesamowicie szybko się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :***ta kolekcja jest i moja ukochaną!!Pięknie zrobiłaś tą karteczkę ,a na pomysł zrobienia takiego kwiatka w życiu bym nie wpadła!!Cudny jest!!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!
    U mnie też upały- nareszcie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, bardzo spodobał mi się ten pomysł na kwiatka:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna kartka w cudownych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne. Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka i kwiat niesamowicie piękne i super papiery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kartka jest cudna, kocham taką kolorystykę! A kwiatek prześliczny- powdziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, kolory i kwiat :)
    U mnie chłód, zaczęła się angielska pora deszczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, a kwiat robi niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń