27 sierpnia 2011

Fruwając w czekoladowej przestrzeni...

Dziś kolejny - czwarty już - tag na tagowe wyzwanie Craft Artwork. Tym razem tworzymy w kolorze brązowym.
Początkowo chciałam umieścić na tagu kwiat - żeby praca była spójna z pozostałymi tagami, ale później strasznie mnie kusiło, żeby wypróbować choć jeden z mojego nowego zestawu motylowych stempli. I jestem absolutnie, na zabój zakochana w tym motylku i chyba w całym zestawie będę. Uprzedzam więc, że w kolejnych moich pracach będą pojawiać się całe stada motyli, aż do znudzenia ;))) :P


Wyszło prosto i skromnie, bo nie chciałam niczym przyćmić blasku tego cudnego motylka :) Stempel odbiłam dwa razy: na papierze Victoriana w kolorze gorzkiej czekolady jasnobrązowym tuszem Latarnia Morska, a następnie na lewej stronie papieru z serii Usłane Różami z Galerii Papieru ciemnobrązowym tuszem Latarnia Morska. Motylki przykleiłam warstwowo na tło zrobione ze smakowitego, brązowego papieru z UHK Gallery, które również potraktowałam ciemnobrązowym tuszem. W lewym dolnym rogu dodałam piękny ćwiek ze scrapcomu, który przytrzymuje kawałek siateczki, również zafarbowanej brązowym tuszem :) Na koniec domalowałam czekoladową farbą akrylową zawijaski, kreski i kropki, a zawijaski dodatkowo ozdobiłam złotymi malutkimi perełkami. I tyle :)
Ubolewam nad faktem, iż chyba nie będzie mi dane stworzyć na czas ostatniego elementu wyzwaniowej książeczki tagowej :( Mój smutek jednak nieustannie walczy o miejsce z radością, ponieważ powód niezamieszczenia pracy będzie bardzo przyjemny: 1 września wyjeżdżam z Ukochanym w góry na kilka dni, później wracam do domu na jeden dzień i wybywam z rodzicami...też w góry ;) Do domu i do scrapowania powrócę dopiero po 18 września, więc będę mieć dłuższą przerwę i w tworzeniu, i w blogowaniu...

Zanim to jednak nastąpi, opublikuję jeszcze kilka prac, ponieważ upały powodują u mnie bezsenność, a nocne czuwanie sprzyja scrapowaniu ;) Dziś wrócę tu jeszcze z jedną pracą, a może nawet pojawi się ich więcej...? ;)

4 komentarze: