24 sierpnia 2011

Różany ślub

Taka kartka już tu kiedyś była, ale zostałam poproszona o zrobienie podobnej ;) Różnią się ramką, ilością motylków i stopniem koślawości moich ręcznych przeszyć :P No i oczywiście imionami młodych i datą ślubu ;)))

Delikatnie, romantycznie, chyba baaardzo ślubie - a przynajmniej taki był zamiar :)

Z kieszonką na prezent.

I z miejscem na ręczne wpisanie życzeń (w poprzedniej wersji życzenia były nadrukowane).
Zamawiająca zadowolona, to i ja szczęśliwa :)

Użyłam: papierów z Galerii Papieru, motylków z dziurkacza MS, ramki kupionej w UHK Gallery, na ramce trochę srebrnego, opalizującego brokatu, wcześniej pomalowałam ramkę białą farbką akrylową z aplikatorem, kupiłam to cudo w scrapcomie.

A teraz robię kartkę urodzinową dla 12-letniej dziewczynki, oj, to dopiero dla mnie wyzwanie! ;)

ps. po kilku godzinach wściekłości, żalu, rozczarowania i bezradności udało mi się - głównie dzięki uprzejmości dziewczyn z forum scrappassion - zakolegować z Big Shotem. Do przyjaźni jeszcze trochę nam brakuje, ale od wczoraj jest już dużo lepiej i nawet zaczynamy się lubić :) Pierwsze efekty naszej współpracy już wkrótce na blogu! ;)

5 komentarzy:

  1. piękna karteczka :) bardzo różana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jest delikatnie i romantycznie, śliczna ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna kartka, rewelacyjna na okazję jaką jest ślub. Życzę wytrwałości w pracy z BS :) i czekam na jej efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Zdecydowanie delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń