16 sierpnia 2011

Szczęściara to ja :))))

Wracam ja sobie z cudownego długiego weekendu, wchodzę do mojego pokoju, a na biurku leży koperta od Mizi, z którą zorganizowałam sobie moją pierwszą wymianę :) Kilka postów niżej pokazywałam Wam zakładkę, jaką zrobiłam dla Mizi :) Dziś czas pochwalić się, co ja znalazłam w kopercie.

Przede wszystkim były tam dwa cudne ATCiaki, które sama sobie wybrałam z prac Mizi :)) Wiedziałam, że są piękne, ale na żywo są milion razy ładniejsze, niż na fotkach!!! Wymacałam z każdej strony, powzdychałam i wtedy dopiero zajrzałam, co jeszcze jest w kopercie :D I szczęka mi opadła do podłogi, bo ta szalona kobieta wysłała mi całe mnóstwo wspaniałości!! Tekturki, tagi, obrazki, kwiatki, wycinanki, bileciki i papier!! Same cuda!!! Dziękuję Ci, Kochana :*****


Jakby tego szczęścia było mało - dowiedziałam się przed chwilką, że jestem mega szczęściarą, która wygrała Candy u Marty S.!!!!! Dostanę cudną karteczkę z Tildką i jeszcze jakieś inne fajne rzeczy do tego :)))))) Będę mieć cudowny prezent na moje urodziny, które wypadają w piątek :) Tobie Kochana również dziękuję za wywołanie uśmiechu na mojej buzi!! :*** :))

Oprócz tego czekam na pakę z papierami ILS, bo sobie spontanicznie przed weekendem złożyłam zamówienie :D :D A dziś będę robić zakupy scrapowe, które z okazji urodzin fundują mi rodzice :) Żyć, nie umierać! ;)
To ja idę zjeść śniadanie, a później biorę się za scrapowanie (nawet się rymuje :P), bo taka energia twórcza mnie dopadła, że żal by było to zmarnować! ;)
Życzę wszystkim pięknego dnia :*

ps. mam nadzieję, że moje candy również sprawi komuś tyle radości :) Kto się jeszcze nie dopisał, może to zrobić TUTAJ. Macie jeszcze tylko kilka dni!! Zapisy zamykam 19 sierpnia o 23:59!

3 komentarze:

  1. Jaki pozytywny post od rana:-) Dzień dobry:-) Świetne przydasie, cudowne prezenty i gratuluję wygranej! Zacznij grać w lotto;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kłamca w Art Piskownicy Anna Maria Wolniak posiada maturę to prawda, jak sama pisze w wywiadzie dla "Prima Marketing"- Cytat" ...jestem absolwentem ASP w Łodzi" to kłamstwo!!!!!! Tylko dlaczego to napisała? Jeśli wstydzi się matury, niech zapisze się na studia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe a to ode mnie prezenty :D Mam nadzieję, że uda Ci się z nimi coś fajnego stworzyć :*** Dziękuję jeszcze raz za wymiankę!

    OdpowiedzUsuń