31 sierpnia 2011

Olgusia w motylach

Dziś przychodzę do Was ze szczególnymi pracami, w które włożyłam naprawdę całe serce i przy przekazywaniu których możliwe jest, że się popłaczę...
Pamiętacie TEN ALBUM DLA POLI? Cóż...dziś ostatni dzień, który spędzamy razem :( Zrobiłam więc dla Polci oraz dla Jej siostrzyczki - której się w międzyczasie dorobiła ;) - scrapy, żeby dziewczynki mogły je mieć w swoich pokojach.
Zacznę od tej mniej udanej pracy. Nie wiem dlaczego, ale bardzo ciężko oscrapowywało mi się to zdjęcie... Najpierw nie mogłam dobrać papierów, jak już je dobrałam, to pół dnia ręcznie obszywałam te dwa prostokąty, a później miałam problem, bo nie wiedziałam, co jeszcze do tej pracy dodać :( Ostatecznie jestem z efektu dość zadowolona, ale żałuję, że nie wyszło lepiej. Pomysł na stada motyli zaczerpnęłam od Enczy i Zielonookiej. I takie stadka będą się u mnie często pojawiać, bo bardzo mi się podobają, a od dwóch tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką motylowego dziurkacza MS ;)

A oto i słodka, kochana Olgusia w motylach:
Całość wyszła dość przestrzennie:
Kolory dopasowałam do zdjęcia, starałam się jednak, żeby wyszło lekko i pastelowo. Mam nadzieję, że mi się udało....
Papier z tła oraz kluczyk pochodzą z UHK Gallery, niebieskie prostokąty to papier z kolekcji Authentique: Journey - tę pracę również zgłaszam na wyzwanie #4 na blogu UHK Gallery - inspiracje, ponieważ papier w tle (o, TEN) jest kolejnym jednym z moich ulubionych uhkowych papierów: zawsze uważałam, że jest idealny do prac ślubnych, na chrzest i komunię, robiąc ten scrap odkryłam, że świetnie nadaje się także do innej tematyki :) Papier ten jest bardzo delikatny, subtelny i elegancki, daje wiele możliwości :)
W pracy użyłam też listków i wykrojników wyciętych maszynką BS oraz dziurkaczowych motyli i gałązek MS. Dorzuciłam ręczne przeszycia, trochę perełek i samodzielnie posklejane kwiatki :) Kluczyk potraktowałam turkusowym tuszem ze scrapcomu.

Wrócę tu jeszcze po południu z drugą pracą, a teraz biegnę na śniadanie, bo za pół godziny wychodzę do dziewczynek!

4 komentarze:

  1. Cudny scrap, motylki dodają lekkości, całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło prześlicznie, te motylki pasują tam idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuniu jakie cukieraski słodkie! Świetnie Ci wyszły te skrapiki z dzieciaczkami! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu,sama słodycz!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)))
    xxx

    OdpowiedzUsuń