15 października 2012

Wspominając lato...

Za oknem pogoda zmienna, jak kobieta. Trochę słońca, trochę wiatru, trochę deszczu, ciepły dzień, chłodny wieczór i oto jestem załatwiona. Przeziębienie na całego! Cóż, takie uroki jesieni...

Skaczę ostatnio z pracami po wszystkich porach roku, więc dziś na rozgrzanie będzie wspomnienie wakacyjne. Szara proponuje bowiem temat nowego wyzwania na blogu Scrapgangu: Wspomnienie lata. Powspominajcie gorące dni razem z nami! :)
Ja postanowiłam zrobić LO z fotką ze spontanicznego wypadu na rowery wodne :) Cała praca jest turkusowo-błękitna z drobnymi brązowymi elementami. Scrap nie jest aż taki zły, ale brak światła słonecznego strasznie utrudnia robienie zdjęć, zwłaszcza takich monochromatycznych.



Katar nie da mi zasnąć, więc idę coś pokleić, mam dziś ochotę na pastele i warstwy ;-)

1 komentarz: