6 października 2012

Kartka na roczek

Z okazji dzisiejszego święta
przychodzę tu dziś z kolejną kartką dla bohaterki poprzedniego posta - małej Hani, która będzie za niedługo obchodzić swoje pierwsze urodziny. Tym razem kartka, którą Mała dostanie od Dziadków :) Miało być delikatnie, beżowo-czerwono... Pokombinowałam i wyszło tak:
Kwiatki farbowałam sama, bo czerwonych nie miałam już w moich sporych zasobach kwiatowych... Papiery to przede wszystkim cudna kolekcja Świerszcz za kominem, uwielbiam ją! A digi stempelek po raz kolejny od najwspanialszej na świecie scrapowej bratniej duszy - Rysy :*

W środku przygotowane miejsce na wpisanie życzeń i mała niespodzianka - żeby nie było aż tak strasznie poważnie i elegancko (bo w końcu to kartka dla dziecka :P), w środku kartki przycupnęła Tilda z urodzinowym bukietem :)
Tilda kolorowana kredkami akwarelowymi, wystarczyły mi zaledwie 3 kolory: czerwony, brązowy i ciemna zieleń na łodyżkach :)




2 komentarze:

  1. 3 kredki? to niemozliwe:D
    wow...

    super ze dodalas ten srodeczek, bo okladka bardzo elegancka, a reodek ją fajnie rozwesela:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetne i pomysłowe! Ciekawi mnie jak farbujesz kwiaty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń