27 października 2012

Świąteczne szarości, czyli trio idealne ;)))

Przy okazji wczorajszego fotografowania kartki, zestawiłam przez przypadek dwa papiery: ILS i 7 Dots Studio. U nagle okazało się, że to połączenie idealne!! Dodałam jeszcze ukochanego Świerszcza za kominem i w mgnieniu oka powstały trzy kartki. Dziś pokazuję dwie świąteczne - niemal identyczne, ale jednak nie takie same, różnią się trzema szczegółami :-) Są takie ciepło-chłodne... Mnie się podobają, a Wam?
Zadziwia mnie moja tegoroczna różnorodność, jeśli chodzi o kartki bożonarodzeniowe :D Będzie problem zdecydować, którą kartkę komu wysłać! ;)

Z tego zestawienia papierów powstała jeszcze kartka ślubna, ale pokażę ją innym razem, bo brakuje mi w niej czegoś, jakiejś kropki nad i, tylko jeszcze nie wiem, co tą kropką jest ;)

Kleiłam te kartki o 2 w nocy, miałam więc okazję zobaczyć pierwszy tegoroczny śnieg!! Padał jakoś przez godzinę, ale później zamienił się w deszcz i bez przerwy leje, aż do teraz... Brrrr...

Życzę wszystkim udanego weekendu i dziękuję za każde pozostawione tu słowo! :*

***
Materiały (wszystkie są podlinkowane i przeniosą Was bezpośrednio do sklepów, w których je kupiłam):

- papier ILS
- papier 7 Dots Studio
- papier Galerii Papieru
- napisy ze Scrapińca
- jasnobrązowy i brązowy tusz pigmentowy ze scrap.com.pl
- wykrojnik ze ScrapCafe
- perełki w płynie z Craft4You

8 komentarzy:

  1. Śliczne kartki!
    U mnie za oknem też brzydko i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne :) skojarzyły mi się trochę z pierniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Takie słodziutkie:) Zapatrzyłam się na nie dłuższą chwilę i naprawdę wprowadzają w świąteczną atmosferę:) Kojarzą mi się z pierniczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są, też kojarzą mi się z pierniczkami :)
    A ja bardzo lubię taką deszczową pogodę, ale za zimnem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki, rzeczywiście codziennie inny styl prezentujesz, ja uwielbiam różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, Dorotko, to chyba dlatego, że ja nie mam swojego stylu :D :P

      Usuń