19 października 2012

Pastelowa ramka na dziewczęcą fotografię

Jeszcze na chwilę pozostanę przy wiośnie ;-) A to za sprawą ramki, którą zrobiłam dla mojej koleżanki Gosi, z myślą o oprawie dla jednego z cudnych zdjęć Jej małej córeczki :-) Gosi ramka się spodobała, małej Amelce ponoć też, zobaczymy, czy i Wam przypadnie do gustu ;-) Robiłam ją zgodnie z wytycznymi wyzwania AA/MM #51 na Scrapujących Polkach, czyli: dowolna pastelowa praca plus minimum dwa media.

Ramka wykonana z dwóch arkuszy beermaty, utrzymana w różowo-błękitno-białej kolorystyce z odrobiną jasnego brązu. Wykorzystane media to: białe gesso, biała farba akrylowa, jasnobrązowy tusz Latarnia Morska, brązowy distress, glossy accents, crackle accents i sypki brokat. Wyszło tak:

Materiałowy kwiat Primy, tusz pigmentowy, glossy accents i crackle accents to produkty zakupione w http://sklep.scrap.com.pl

No i oczywiście zapomniałam napisać, że chorągiewki nie znalazły się tu przypadkiem! Ramkę robiłam także z myślą o wyzwaniu #13 w scrapek.pl :)

7 komentarzy: