24 października 2012

Ślubna kopertówka - jesiennie

Co prawda ślub, na który została wykonana, nie odbędzie się jesienią, lecz zimą, ale zrobiłam ją już teraz, więc poddałam się ogólnojesiennemu nastrojowi ;-) Miała być w stonowanych kolorach, postawiłam na szarości, chłodny beż i odrobinę ciepłego brązu :-)

Przód:
Tył (chyba jeszcze nie miałam okazji zaprezentować mojego stempla personalnego? A mam go już ho ho):
Środek też będzie, ale jeszcze nie jest gotowy, czekam na wenę w tej kwestii, bo chciałabym zrobić jakiś bardziej ozdobny kartonik na życzenia :-)

Materiały:
- papier Beżowe Mgliste Sny z CraftHouse
- fioletowy i ciemnobrązowy tusz pigmentowy Latarnia Morska
- stempelek "W Dniu Ślubu" ze scrap.com.pl
- wstążeczka ze ScrapButiku



7 komentarzy:

  1. fajna - ja jakos kopertówek nie moge rozgryzc...
    probowalam chyba ze 3 razy
    wszystkie okazaly sie totalną klapą

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham motyle!!!:) Piękna koperta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ją skomponowałaś, bardzo elegancka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Jeszcze nie próbowałam kopertówek, więc tym bardziej podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu - boska! Jest w niej niemal wszystko co mi się podoba:) Może kolorystyka jak dla mnie za 'smutna', ale wiem, że tak miało być:) Naprawdę bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jaka ona jest piękna! Uwielbiam te hortensje i taką kolorystykę:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń