26 października 2012

Dziwadło

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią kartką! Tak się rozkręciłam z tym kolorowaniem, że postanowiłam spróbować z czymś trudniejszym... Jednak stempelki Saturated Canary są dla mnie zbyt szczegółowe... Ale gdybym nie spróbowała, to bym się nie dowiedziała :-)

Dziś taka dziwna karteczka - chodziło głównie o zmierzenie się z tym stempelkiem. Kolorowałam kredkami akwarelowymi na dwa sposoby, efekt nie jest powalający, ale będę ćwiczyć i może kiedyś metodą prób i błędów osiągnę to, co chcę ;-)

A dziś już mam pomysł na papiery, które robią tu za tło... :D Chyba powstaną kolejne świąteczne kartki :)
Wpadnę później jeszcze z nowymi zawieszkami na choinkę. Mam już cztery sztuki, wow, może jakoś się wyrobię do świąt...za rok.. :P

2 komentarze:

  1. oj śliczne to dziwadło:-) U mnie nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też to dziwadło się podoba, śliczne jest :)

    OdpowiedzUsuń