11 października 2012

Co ma deszcz do miłości?

Miłość jest parasolem, chroni od deszczu smutku...

Wolne tłumaczenie dwóch wersów zagranicznej piosenki stało się inspiracją do stworzenia kartki na wyzwanie UHK Gallery: DESZCZ. Kiedy tak wybierałam i układałam papiery, uznałam, iż mam ochotę na warstwową, tuszowaną i ręcznie przeszywaną kartkę. W związku z tym, że na koniec okazało się, iż ma ona więcej niż 5 warstw - zgłaszam ją także na wyzwanie Craft4You: Wyzwanie warstwowe.
Ze sklepu użyłam perełek w płynie w kolorze biszkoptowym, o TYCH.

Po raz kolejny przypomniałam sobie, jak bardzo lubię w scrapbookingu połączenie różu z brązem :)

4 komentarze:

  1. Jak Ty to robisz że te kartki są tak przepiekne?!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowa.
    Podziwiam Twoje reczne przeszycia.. w zyciu mi takie równiutkie nie wyjdą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. So glad I dropped by your blog today, truly nice to visit you and see your beautiful works!
    Thank you so much for sharing!

    Wish you a wonderful weekend!

    hugs and smiles
    Ingvild

    OdpowiedzUsuń