28 października 2012

Styl rustykalny?

Tak, jak wspominałam w poprzednim poście: z tego idealnego połączenia szaro-kremowych papierów, oprócz prac świątecznych, wykonałam jeszcze kartkę ślubną. Czegoś mi w niej brakowało, więc myślałam, kombinowałam, dokładałam, rezygnowałam, znów dokładałam, przesuwałam... ;-) i tak oto wyszła mi kartka chyba w nieco rustykalnym stylu :)) Mnie się podoba, jak mało która moja praca :D

Karteczka pasuje do przepięknej palety kolorystycznej CR8FN66:
A to już moja praca:
Zawiera motyw ptaszka (podklejonego na kosteczkach dystansowych), więc zgłaszam kartkę również na aktualne wyzwanie #12 Craft4You
W kartce wykorzystałam materiały i narzędzia do nabycia w sklepie Craft4You:
- dziurkacz dolly lace
- tusz distress tea dye

Z myślą o aktualnym wyzwaniu w sklepie scrapek.pl, umieściłam na kartce chorągiewki :)

Róże i listki odbiłam tuszem pigmentowym na kalce. Niektóre elementy podkleiłam kostkami dystansowymi.

To tyle na dziś, u nas biała niedziela ze śniegiem po kostki i -4 stopnie na termometrze. A do Was zawitała już zima? Trzymacie się ciepło! :*


16 komentarzy:

  1. This is just beautiful! I love the vellum flowers, and little wooden heart, lacy punched borders and little bird, such a beautiful creation.
    Thanks for joining us at CR84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka:)super przemyślana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka! Mimo stonowanych kolorów przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteluszka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej..słodkości!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh this is so beautiful, with so many lovely details!! Love the heart and sweet flowers. Thanks so much for playing along with CR84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci ta kartka wyszła - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card! Thanks so much for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great card--so pretty! LOVE all the embellishments--especially the bird and the pennant banner up top! Gorgeous! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great card - I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2012/11/52-card-pickup-week-44.html

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna...wspaniałe kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszła ta kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Just stunning! Thanks for playing at CR84FN. :)

    OdpowiedzUsuń