25 października 2012

Świąteczna kolorowanka :)

Muszę przyznać szczerze, że nigdy sama bym nie kupiła takiego stempelka. Uważałam dotąd, że wszelkie motywy roślinne (i inne), które można pokolorować i wyciąć, to nie moja bajka. Ale wygrałam w Lemonade m.in. ten cudowny stempel Poisencji i po prostu musiałam go wypróbować chociaż raz. Cóż...przepadłam :D Zrobiłam już kartkę i zawieszkę z jego użyciem, ale na tym się nie skończy. Pokochałam ten motyw! :D Co prawda miałam problem z interpretacją kolorów - nie wiedziałam, które listki pokolorować na czerwono, a które na zielono, ale pomogła mi moja nieoceniona scrap-przyjaciółka, Rysa, której w tym miejscu serdecznie dziękuję za wszystko, co dla mnie robi :* No dobrze, koniec gadania, czas na karteczkę ;-) Mój nowy ulubiony stempelek połączyłam z moimi nowymi ulubionymi papierami i powstało to:
Stempelek Lemonadowy znajdziecie tutaj,
papiery to oczywiście boski i idealny Świerszcz za kominem,
cudny napis będący kropką nad i pochodzi ze Scrapińca

Stempel kolorowany kredkami akwarelowymi (zielenie) oraz czerwoną farbką akrylową.
Dodałam też odrobinę złotego brokatu w kleju.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! :* Ja biegnę kleić, póki mam wenę :-)

10 komentarzy:

  1. Prześliczna jest!!!
    wszystko idealnie od siebie pasuje
    a stempelek pokolorowany bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, cudownie pomalowałas stempelek, tez go zakupiłam i doczekać się nie mogę listonosza ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Ja z kolei uwielbiam takie stempelki do wycinania:) a ten wygląda wspaniale, do tego tak fajnie go pokolorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stempelek. Swietna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, a stempel ślicznie pokolorowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie Ci wyszła ta kartka, stempel wkomponowałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    Dziękuję za odwiedziny, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń