1 września 2012

Wyniki Candy!!

Witam :)
Przybywam do Was z samego rana, by ogłosić, kto wygrał niespodziankowe candy :) Może komuś poprawię humor, skoro dziś skończyły się wakacje? A może komuś rozjaśnię ten pochmurny, typowo jesienny dzień?

Pod notką z candy pojawiły się 34 komentarze (to bardzo mało w porównaniu z ilością osób, które zapisały się na moje poprzednie rozdawnictwa, przypuszczam, że wiele osób nie zrozumiało zasad :P nie chodziło mi o to, że jak ktoś zajmuje się nie tylko scrapbookingiem, ale też innym rękodziełem, to nie może wziąć udziału w zabawie - to byłoby zupełnie bez sensu :D chodziło o to, żeby nie zapisywały się osoby, które nawet nie zrobiły żadnej scrapowej pracy w swoim życiu i nie wiedzą "z czym to się je" ;D). Odrzucając mój komentarz, zostają nam 33 numerki do losowania :) A  Random.org pomógł mi wybrać szczęśliwca z numerkiem....
Ha ha, przynajmniej nie musiałam długo liczyć, czyj to komentarz :P
Candy wygrywa:
Gratuluję, Kochana! :) Cieszę się, że nagroda trafi do tak zdolnej osoby :))) Proszę o adres do wysyłki (na: katarzynagrudnik@gmail.com) :) Nie wiem, kiedy dokładnie wyślę nagrodę, ale będziesz musiała poczekać jakiś tydzień, bo ręcznie robiona część candy nie jest jeszcze gotowa ;P

Pozostałym osobom dziękuję za udział w zabawie :) :* Na pocieszenie dodam, że - jak wskazuje licznik odwiedzin - czeka nas za niedługo spory jubileusz cyferkowo-odsłonowy, więc na pewno pojawi się jakaś niespodzianka. Już nawet mam pewien pomysł... :D

A teraz uciekam kończyć album, bo chrzciny już jutro, a ja jeszcze nie mam okładki! Miłego dnia :*


8 komentarzy:

  1. Gratuluję Zwyciężczyni :D Dzięki za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Boei:) a Tobie dziekuję za zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni! :D
    może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę! Nie spodziewałam się zupełnie:)
    Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za zabawe, zapraszam do siebie na małe niepodzinkowe scrap candy http://rodziceodzieciach.blogspot.com/2012/08/candy.html

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-))) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń