13 września 2012

Męsko i...koronkowo

Sięgając ostatnio po resztki zapasów z Lemonade, znalazłam jeszcze jeden papier - TEN. Od zawsze strasznie mi się podobał i miałam ochotę zrobić z niego jakąś typowo męską pracę, ale żal mi go było pociąć... :D Teraz nadarzyła się odpowiednia okazja i skleiłam kartkę urodzinową dla mojego Taty :)

Wykorzystałam tu sposób "maskowania" z ostatniego mojego scrapa - zrobiłam sobie maskę z papierowej serwetki, dzięki temu motywowi kartka - pomimo ciężkich barw i dość "sztywnej" kompozycji nabrała elegancji i delikatności. Żeby rozjaśnić efekt czarnego tuszowania, dodałam jeszcze jedną warstwę papieru, tym razem delikatnie tuszując na czarno same brzegi papieru. Później trochę innego, "męskiego" papieru dla rozweselenia kompozycji, ręcznie robione i wytłaczane domowym sposobem listki i tag wycięty z arkusza z dodatkami. Przez tag przeplotłam kawałek słomy (w końcu mieszkam na wsi) i zrobiło się tak...swojsko ;-) Dodałam jeden kwiat, który oddaje kolorystykę kartki i chyba nie umniejsza "męskości" pracy :) Do tego stempel z zastosowaniem czarnego embossingu :-)  Wykończeniem kompozycji są biszkoptowe perełki w płynie :-) Mam nadzieję, że Tata będzie zadowolony z tej kartki! No i że Wam się podoba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz