29 września 2012

Ramka foto z ulubienicą :-)

Ostatnio wspominałam, że na pierwszych moich próbach z ramkami się nie skończy. No i dobrze przeczuwałam, bo już zrobiłam dwie kolejne (jeszcze chwila i nie będzie ich gdzie stawiać :P). Jedną będę mogła Wam pokazać dopiero w poniedziałek (już teraz serdecznie zapraszam!), ale drugą, którą przed chwilą posklejałam, mogę tu już wrzucić :-)

A okazją do wykonania ramki był fakt, że odebrałam od fotografa cały plik wywołanych fotek! I wśród nich było zdjęcie naszej słodkiej, 10-miesięcznej Saby :-) Czyż nie jest urocza??

Postanowiłam ograniczyć się do 3 kolorów: szarego, zielonego i kremowego :-) Tylko niektóre elementy podkleiłam pianką 3D, więc ramka nie jest jakoś super przestrzenna, ozdób też jest raczej niewiele, ale w tym wszystkim najważniejszy jest przecież pies :D A kolejna ramka będzie już bardziej urozmaicona :-)

Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że Was sobota rozpieszcza równie słoneczną pogodą i wysoką temperaturą (u mnie aż 20 st.!) :-)

2 komentarze:

  1. Jest urocza i to bardzo! Ramka prześliczna, świetnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, urocza ramka!! A piesek fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń