22 września 2012

Kartka z "oszukanym" stemplem ;))

Druga z wykonanych ostatnio prac to kartka z motywem kwiatowym, który zachwycił Panią Donatę :-) Kwiat wycięty z papieru Lemonade, również z lemonadowego papieru powstała ramka wycięta wykrojnikiem, który gdzieś mi się zgubił po zrobieniu tej kartki :(( Pracę uzupełniłam delikatnym kremem z UHK Gallery oraz fioletowym tłem z CraftHouse :)
Najwięcej problemu miałam z napisem... Kupiłam w scrapcomie stempel "Myślę o Tobie", ale na kartce miał się pojawić napis "Myślę o Tobie, Ulko", więc...trochę pooszukiwałam i za pomocą ołówka i kredki akwarelowej dopisałam imię, starając się zachować krój czcionki ze stempla :D Nie wiem, czy mi się to udało ;-) Kartka mocno przestrzenna za pomocą kosteczek dystansowych, których grubość to aż 4 mm! :)

2 komentarze:

  1. Urocza jest ta kartka, jej kolory bardzo mi się podobają. Świetnie poradziłaś sobie ze stemplem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka!
    A ja się zastanawiałam, skąd wzięłaś stempel "Ulko" xD.
    Kosteczki 4mm? Zdradzisz, gdzie kupiłaś? Ja mam tylko taśmy z tesco, ale mają 2mm i czasami muszę nakleić jedną na drugą :)

    OdpowiedzUsuń