4 września 2012

Kolory lata - jakie lato wolicie?

Ojej, od wczoraj nowe wyzwanie na Scrapgangu, a ja jeszcze nie pokazałam swojej pracy!! Rysa zaproponowała nam tym razem, tak na zakończenie lata, dwie letnie palety: ciepłą, niczym rozgrzany piasek i przygrzewające słoneczko:

lub chłodną, jak morska bryza i lody pistacjowe:

Ja najbardziej lubię w lecie połączenie gorącego, czystego piasku, z chłodnym, orzeźwiającym powiewem wiatru i pysznymi lodami, miałam więc problem, na którą wersję kolorystyczną zdecydować się, ale ostatecznie padło na chłodny, delikatny tag. Ma niewiele ozdób, ale za to jest mocno przestrzenny i w mojej ulubionej kolorystyce :D
To jak, przyłączycie się do zabawy? ;) musicie przyznać, że obie palety są kuszące, zwłaszcza w obliczu chłodnych, szarych dni, które nastały...

A ja mam Wam do pokazania jeszcze dwie kartki na Chrzest Św. i album na pierwszy rok życia maluszka, ale w międzyczasie zostałam poproszona o wykonanie kolejnego albumu i to już na przyszłą niedzielę, więc sami rozumiecie...

Udanego dnia! :*

4 komentarze:

  1. Och obie palety sa kuszace, ale moim nr 1 jest cieple sloneczne lato, ach... kocham slonce, moglabym godzinami na nim siedziec. Tag sliczny choc nie w moim kolorze hihi. Kurde!!! Zmobilizuj mnie do wykonania rocznego albumu bo juz czas i na mnie w tym temacie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie palety świetne, nie wiem, którą bym wybrała. Twój tag pięknie prezentuje się w tych chłodnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój wybór to zdecydowanie paleta nr2. Od razu wracają wspomnienia z tegorocznych wakacji :D
    A tag bardzo udany, użyłaś prześlicznych papierków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń