8 września 2012

Pierwszy roczek Mai - album

Tak, jak zapowiadałam - tym razem mam do pokazania album dla małej dziewczynki o imieniu Maja. Album zrobiony na gotowej bazie ze Scrapńca o wymiarach 20cm X 20 cm. W środku schemat taki, jak przy poprzednim albumie: narodziny, pierwszy dzień w domu, pierwszy spacer, Chrzest Św., a później od pierwszego miesiąca życia aż do roczku :-) W albumie mieszczą się zdjęcia o wymiarze 9x13 :)

Zapraszam do oglądania :)

Napis wykonany za pomocą szablonu zrobionego z naklejek i wytuszowany distressem, później pokryty crackle accents, obsypany turkusowym brokatem i ponownie utrwalony crackle accents :) zbliżenie na samo imię:
Na wewnętrznej stronie przedniej okładki - metryczka. I pierwsza strona:
Kolejne strony:
Album zrobiłam z wiązaniem, bo wyszedł taki grubiutki, że sam się otwierał :P
Jestem z niego szalenie dumna. Wyszedł dokładnie tak, jak chciałam: jest kolorowy, dziewczęcy i radosny :) To chyba jak dotąd mój najlepszy album, hm? :-)

Wspaniała Klientka mi się trafiła, dostałam piękne kwiaty w podziękowaniu za szybką realizację zlecenia (na zrobienie albumu miałam tak naprawdę 3 dni) i mam już od Pani Donaty zlecenie na 6 kartek okolicznościowych. Zapowiada się twórczy tydzień! :)

Życzę Wam wszystkim miłego, udanego weekendu i serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :*

7 komentarzy:

  1. Aaa, słodki! Genialnie wychodzą Ci te albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł ślicznie, jest radosny i bardzo dziewczęcy. Wcale się nie dziwię, że jesteś z niego dumna, też bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest! Niedługo też będę robić taki album, więc z przyjemnością go obejrzałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, ale najładniejszy mam JA!!!

    ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, kolorowy, dziewczęcy, idealny! :)

    OdpowiedzUsuń