17 września 2012

Słodziaki :)

Robiłam ostatnio porządki: i w papierach, i w zdjęciach. Gdy w ręce wpadła mi ta fotka, od razu wiedziałam, który papier wykorzystam do zrobienia LO. Bo kto powiedział, że Summer Kitchen to kolekcja do przepiśników tylko i wyłącznie? ;-) Wykorzystałam więc TEN papier, aby posklejać scrapa w dwóch (no, może w trzech) kolorach :) Dodałam tylko kilka wykrojnikowych roślinek, papierowe serwetki i malutkie różyczki, nie chciałam przyćmić zdjęcia dwóch słodziaków, znanych już z innych prac: Poli i Olgi, moich niegdysiejszych podopiecznych (ach, to były czasy!). Przy okazji pozdrawiam Rodziców tych cudownych dziewczynek - Ewę i Sebastiana :) :*

Zapowiada się twórczy tydzień, właśnie odebrałam od listonosza paczkę wypchaną po brzegi różnymi papierami... :D

6 komentarzy:

  1. scrap świetny, słodnie dzieciaki i już jestem ciekawa skąd odebrałaś paczkę z papierami i co z tego powstanie.... czekam z niecierpliowścią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba;) Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak uroczo! Śliczny jest ten scrap.
    Jestem ciekawa co pięknego stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!!! Naprawdę, też o1 czerwca?! Nie wierzę!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to piękny zbieg okoliczności ^^ My datę ustaliliśmy zaraz po zaręczynach, w lipcu :) A na dodatek do dzień urodzin mojej chrześniaczki :)

    OdpowiedzUsuń