15 września 2012

Ocalić wspomnienia - po mojemu :)

Na forum Scrappassion ukazał się konkurs organizowany przez CraftManię. Polega na przygotowaniu dowolnej pracy (oprócz kartki!) w temacie: Ocalić wspomnienia. Wymaganym elementem jest tag ze zdjęciem i opisem. Szczegóły konkursu oraz konkursowe prace do zobaczenia TUTAJ.

Ja od razu wiedziałam, co zrobię na ten konkurs :) Ponad wszystko w chwili obecnej pragnę ocalić wspomnienia, uczucia i myśli, które towarzyszą mi w przygotowywaniu się do Naszego Wielkiego Dnia. Stworzyłam więc swoisty pamiętnik przyszłej panny młodej, który nazwałam: Zapiski przedślubne (tu podziękowania dla Rysy, która pomogła mi znaleźć takie słowa, do których znalazłam w moich zasobach wszystkie potrzebne literki :D :*). Zamierzam zapisywać tu zarówno luźne myśli z okresu narzeczeństwa, jak i głębokie przemyślenia, dotyczące uczuć i emocji, jakie towarzyszą przyszłej żonie :D Zapraszam do obejrzenia zdjęć, których będzie caaaałe mnóstwo :)

Strony są ozdobione dość skromnie, no bo to przecież nie album, tylko pamiętnik, w którym musi być dużo miejsca na zapisywanie różnych rzeczy, tym bardziej, że taka ze mnie gaduła :D Wykorzystałam (znów!!) motyw "maskowanej" serwetki, strony potuszowałam brązowym distressem i wybrałam papiery, które najbardziej lubię i które oddają taki tajemniczo-romantyczny klimat :)

Okładka wygląda tak (cały pamiętnik związałam wstążeczkami vintage, bo zrobił się tak gruby i sztywny, że sam się otwierał :P):
Wewnętrzna część okładki to miejsce na kieszonkę z wymaganym tagiem. Na tagu - zgodnie z wytycznymi - jest zdjęcie i opis :) Obok karteczka z datą ślubu, żebym przypadkiem nie zapomniała, kiedy to będzie :))))
Jest kilka zwykłych kartek z zeszytów i notesów, ozdobiłam je tylko stemplami, a czasami niczym :P
Wiele stron ma już konkretne przeznaczenie. Tutaj np. jest strona przeznaczona na spisywanie bezcennych uczuć, jak np. uczucie towarzyszące znalezieniu wymarzonej sukni ślubnej :D :
Dalej - miejsce na "kluczowe" kwestie ;P oraz na zapisanie wrażeń z kursu tańca. I na przemyślenia dotyczące wyboru piosenki na pierwszy taniec :)
I kilka małych, zwykłych karteczek :) Na jakieś dodatkowe zapiski ;)
Serduszko - żebym sobie przypomniała, że to pamiętnik w gruncie rzeczy bardzo miłosny ;) a obok strona na wypisanie rzeczy do zrobienia przed ślubem i weselem :)
I znów zwykłe karteczki

I mniej zwykłe ;))
I dla odmiany znów zwykłe :P

I najważniejsza część w pamiętniku - 4 koperty oklejone moimi ukochanymi papierami BoBunny :)) w środku będę chować (a właściwie - już chowam) spisane najbardziej intymne przemyślenia dotyczące zamążpójścia i innych tematów z tym związanych :D Spisuję sobie moje uczucia na 9 miesięcy przed ślubem, 8 m-cy przed itd. :D
Ale koperty to nie koniec pamiętnika. Postanowiłam dodać jeszcze kilka stron, w tym kilka zwykłych karteczek (już Wam odpuszczę ich oglądanie :P) oraz taką:


Jest też miejsce na wypisanie rzeczy, które najbardziej lubię (np. w moim przyszłym mężu :P)

oraz miejsce do wpisywania pomysłów na podróż poślubną :)

I ostatnia strona oraz wewnętrzna część tylnej okładki:
Łącznie pamiętnik ma 12 kart (24 strony, z czego 22 z miejscem na zapiski) plus 4 strony okładki plus 4 koperty z dodatkowym miejscem na zapiski na tyłach kopert. Całkiem sporo miejsca, może mi wystarczy ;)))

Uwierzycie, że zrobienie tego pamiętnika zajęło mi jedno popołudnie? Ja do teraz jestem w szoku...To chyba przez to tempo, jakie miałam narzucone przy robieniu dzieciaczkowych albumów :D

Kto dobrnął do tego miejsca, temu serdecznie dziękuję za czas poświęcony na oglądanie mojej pracy i proszę o komentarz...skoro już spędziłaś/łeś tu tyle czasu :D
P.S. Lepiej późno, niż wcale :P Właśnie się zorientowałam, że na scapek.pl aktualne wyzwanie pozwala mi na zgłoszenie na nie mojego pamiętniczka :))

13 komentarzy:

  1. Witaj! :)

    Wspaniały pamiętnik! Funkcjonalny, pomysłowy, a do tego piękny! Nie mam zielonego pojęcia, jak udało Ci się go stworzyć w tak krótkim czasie!!
    Gratuluję, życzę powodzenia w dalszych przygotowaniach i zapełnianiu powyższego cudeńka :). A i oczywiście powodzenia w konkursie ;)

    Dziękuję za mnóstwo miłych słów na blogu :*.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) tyle miłych słów, że aż się zarumieniłam :D

      Usuń
  2. he -super jest :D fajna pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny taki pamiętnik, ślicznie go zrobiłaś...
    życzę Ci takich pamiętników wiele, na całe lata udanego małżeństwa...
    nie każdemu to się udaje, podejrzewam ze nie jedna z nas taki pamiętnik przedmałżeński spaliła by już w pierwszym roku małżeństwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu :))))) mam nadzieję, że nigdy nie będę mieć ochoty, żeby go spalić :D :P

      Usuń
    2. ha ha no myślę i tego Ci życzę z całego serca...Buziaki dla was obojga

      Usuń
  4. Ales zaszalala, teraz to ja sie napisze, zycze cierpliwosci w czytaniu hahah....

    1. Sliczny pamietnik, rewelacyjny pomysl, zapisuj wszystsko.... potem fajnie sie wraca do tych wspomnien, tylko pamietaj o jednym NIGDY nie zaczynaj go czytac w momentach kryzysu, bo zamiast dobrych wspomnien moze wprowadzic frustracje,

    2. Niech TWOJ luby napisze Ci sekretny liscik i wklej go nie czytajac, niech bedzie on dla Ciebie mila niespodzianka

    3. Gratuluje daty slubu..... Tym bardziej sie ciesze bo tegoz samego dnia bedzie slubowal moj brat. Aktualnie sama jestem w wirze przygotowan przedslubnych.

    4. Zycze Ci wytrwalosci, samozaparcia i malo stresu. Niech ten Wasz szczegolny dzien bedzie taki jakim go sobie wymarzyliscie z mala doza niespodzianek i malych, ktore pozniej najfajniej sie wspomina

    Ach chetnie bym przezyla TO jeszcze raz. Tyle przygotowan a potem chwila i juz po.... Szkoda ze sama nie wpadlam na pomysl aby miec taki pamietnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny! Jak go skonczysz wypełniać, będzie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wymyśliłaś :) Cudowna to będzie pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł z tym zapiśnikiem :) I cudne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowania do ślubu to wspaniały czas,który warto zapisać i utrwalić :) Wspaniały pomysł i wykonanie..dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł :) dziękuję za udział w zabawie - pozdrawiam, Magda (DT Scrapek.pl)

    OdpowiedzUsuń