7 września 2011

Wróciłam z gór, aby doprowadzić sprawę do końca ;) :P

Witam wszystkich :))) Korzystam z mojej 2-dniowej przerwy urlopowej (czas na wypranie brudnych ciuchów i przepakowanie plecaka :P) i przybywam w celu dobrnięcia do końca tagowego wyzwania na CraftArtwork :)) i bardzo mnie ta moja przerwa w wakacjach cieszy, bo dzięki niej zdążyłam na czas wykonać ostatni z 5 tagów - tym razem w fioletach :)
 Użyłam papierów ILS i Lemonade, fioletowego tuszu Latarnia Morska oraz samoprzylepnych kryształków - oba produkty ze scrapcomu, dołożyłam zawijaski z BS, którego zdążyłam pokochać miłością prawdziwą ;)

Moja książeczka tagowa w rzeczywistości nie będzie książeczką... Ozdobiłam każdy tag tylko z jednej strony, zamierzam wykorzystać je przy tworzeniu kartek :) A wszystkie tagi razem wyglądają tak:

W międzyczasie okazało się, że podczas mojej nieobecności szczęście się do mnie uśmiechnęło i znów coś wygrałam :)) u Chimery :*, tylko jeszcze nie wiem, co :D ale i tak już się cieszę! ;))

Ostatni tydzień spędziłam podziwiając m.in. takie widoki:

I wspięłam się na Rysy, co dla mnie jest wyczynem niemal niemożliwym, więc tym bardziej jestem z tego dokonania dumna :D Na pewno powstanie album opowiadający o ciężkiej drodze na szczyt ;))

A teraz jadę zwiedzać zamki, pałace, kopalnie złota, skalne labirynty, muzea i inne ciekawe rzeczy :) Do zobaczenia po 18 września!

ps. Ponawiam prośbę - gdyby podczas mojej nieobecności znów uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałabym w jakimś candy, bardzo proszę - poczekajcie na mnie! Zgłoszę się, jak tylko wrócę z podróży! :)

ps.2. Dziś dotarła do mnie wielka paka 133 papierów z Galerii Papieru :D, dziś lub jutro powinna też nadejść pokaźna paczka z ILS - czuję, że po powrocie dopadnie mnie szał twórczy :))

7 komentarzy:

  1. Cudne tagi a fiolecik to mój ulubiony kolor więc tym bardziej biję brawo:)
    Piękne okolice zwiedzałaś.
    Życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace!!
    Zdjęcia też świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag świetny!!! A widoki.... boskie!!! Zazdroszczę!! Odpoczywaj i wracaj z nowymi siłami i pomysłami:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest IDEALNY! Piękna kompozycja i to tło! Ech, jak ja tych Tatr zazdroszczę, też chciałabym pojechać wreszcie w PORZĄDNE góry, w których można się nieźle skasować...

    OdpowiedzUsuń
  5. widoków zazdroszczę, zdobycia Rysów gratuluję, a tag jest ABSOLUTNIE fantastyczny! Jak nie lubię fioletu tak tym tagiem jestem zachwycona! Miłej dalszej części wypoczynku :-)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, tag super, wszystkie razem świetnie się prezentują :)
    widoków zazdroszczę... i papierków też...

    OdpowiedzUsuń
  7. wowww
    fantastyczne tagi !
    Dziękuję za udział w zabawie !

    OdpowiedzUsuń