29 września 2011

Różana

Moja kartka na wyzwanie KARTKI#1 na nowym portalu Scrapujące Polki, oraz na wyzwanie UHK Gallery - Inspiracje: Trzy kwiaty w barszcz.

Dużo szarpań, tuszowania i stemplowania. W układaniu kompozycji kwiatowej wykorzystałam oryginalny motyw papieru. Każdy listek jest nastemplowany, wycięty i naklejony na taśmę 3d, również kwiatki stworzyłam w ten sposób. Oryginalny nadrukowany na papierze napis był zielonkawy i blady - aby dodać mu wyrazistości i zmienić jego kolor pokolorowałam go brązową kredką :) Dodałam dwie "byle jak" ułożone wstążeczki, trochę perełek z liquid pearls, krople akrylowe, potuszowane stronice starej książki i karteczka gotowa :)

Papier Pink Paislee oraz liquid pearls kupiłam w C4Y; brązowy tusz pochodzi ze scrapcomu; różowa wstążeczka zdobyta w Empiku, szara (?) wstążeczka z UHK Gallery; distress ze scrapki.pl

12 komentarzy: