26 września 2011

Cukierki z chilli

Aktualne wyzwanie na blogu UHK Gallery - inspiracje tak mi się spodobało, że znów stworzyłam na nie kartkę ;-)

Jedliście kiedyś cukierki o smaku chilli? Ja jadłam. Najpierw czuć słodycz landrynki, a po chwili delikatną pikanterię przyprawy... Taką właśnie starałam się stworzyć kartkę, dlatego połączyłam delikatne zielenie i słodkie róże z odrobiną pikantnej czerni :-)

Kropeczkowe papiery z ILS połączyłam z listkami wyciętymi z Wenecji oraz z białym (wykrojnikowa ramka) i czarnym brystolem. Dodałam też książkowe plisy, lekko potuszowane brązowym tuszem Latarnia Morska. Czarny tusz - również ze scrapcomu - posłużył mi do nadania zadziornego charakteru kwiatuszkom i do wytuszowania papieru w groszki :-)
Idę poscrapować, mamy dziś taki piękny, słoneczny dzień...może uda mi się to wykorzystać na robienie zdjęć prac? ;-) Tylko najpierw muszę te prace mieć... :D

3 komentarze:

  1. podoba się okropnie!!!
    Lubię bardzo ten lekko mroczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no siakie smaczne polaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam cukierków..ale juz sobie wyobrażam jak smakują:P Piękna karteczka!!!!
    i po raz kolejny dziękujemy serdecznie za udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń