26 września 2011

Tyle słońca w całym mieście! ;)

A niech tam, zrobiłam to od razu pokazuję! ;-) Przed chwilą skończyłam pracę nad żółtym tagiem na kontynuację kolorystycznego wyzwania tagowego na Craft Artwork :) Myślałam, że będzie ciężko, bo żółtych papierów i dodatków mam naprawdę niewiele..A jednak, kompozycja ułożyła się sama w kilka minut, pewnie dlatego, że żółty to taki słoneczny, radosny kolor :)

Materiałowy kwiat, przy którym uratował mnie ćwiek od Ayeedy :*, bo nie miałabym nic żółtego do środka! Do tego wykrojnikowe listki i zawijasek pokryte distressem (wild honey), żółte papiery Lemonade i ILS, żółte krople akrylowe oraz pozostałość po poprzednim hobby - kruszona muszelka :) Na moich paznokciach nie wyglądała tak fajnie ;P

I jeszcze na ciemnym tle:
A jutro idę odebrać wywołane zdjęcia z wakacji (i nie tylko), więc w najbliższym czasie pojawi się tu więcej scrapów i może chociaż ze dwa albumiki :)) Idę dalej dłubać w papierach :)

7 komentarzy: