21 września 2011

Były sobie kwiatki trzy, kwiatki trzy, kwiatki trzy... ;)

Jeszcze na chwilkę pozostaję  kolorystycznie w barwach jesiennych, ale wieczorem wrócę tu z czymś pastelowym ;)

Powakacyjny powrót do scrapowania rozpoczynam oczywiście od wyzwania na blogu UHK-inspiracje :) To już 6 wyzwanie, a ja - jak dotąd - wzięłam udział we wszystkich :)) Tym razem należy wykonać pracę, która będzie zawierać nie mniej, nie więcej, tylko dokładnie trzy kwiaty. No to są trzy :D I zdjęcia też trzy ;)

Zaczęłam od tego, że na jasnym papierze nastemplowałam motyw roślinny tuszem w kolorze sieny. Na skrawkach arkuszu z kolekcji Wenecja ciemnobrązowym tuszem odbiłam motyw kwiatowy. Następnie kwiaty wycięłam nożyczkami i na taśmie 3d przykleiłam na roślinne motywy. Papier postrzępiłam porządnie nożyczkami, brzegi wytuszowałam jasnobrązowym tuszem i całość nakleiłam na brązowy papier. Większy arkusik papieru również poszarpałam nożyczkami, a brzegi przejechałam tuszem w kolorze sieny. Na koniec dół papieru podkleiłam bawełnianą koronką, którą wcześniej zabarwiłam distressem. Całość przykleiłam do bazy i...postanowiłam tak to już zostawić, żeby nie przesadzić z dodatkami. Środek kartki został na razie pusty, bo nie wiem jeszcze, na jaką okazję ją przeznaczę, ale gdy tylko uzupełnię wnętrze, na pewno Wam je pokażę :)

Papiery pochodzą z UHK Gallery i Galerii Papieru, wszystkie tusze są ze scrapcomu.

Myślę, że powrót do kartkowania mam dość udany ;) Ubolewam tylko nad niedyspozycją Scrapujących Polek, bo miałam w planie potworzyć trochę na wyzwania... :(

ps. A Galeria Papieru obchodzi urodziny i z tej okazji ogłoszono candy! Do wygrania m.in.cudna nowa kolekcja papierów :)

ps.2. Właśnie się dowiedziałam o wyzwaniu w Kreatywnym Zakątku (ach, człowiek po urlopie czuje się, jakby z dżungli wrócił :P we wszystkim taki opóźniony... :D), tam również zgłaszam moją kartkę, bo pasuje do tematu Babie Lato - kojarzy się z powoli żółknącymi łanami zbóż, z przyrodą przemieniającą się pomału w brunatno-brązowo-bursztynową krainę.. :)

8 komentarzy:

  1. No i są 3 kwiatki i to jakie ładne:)) Bardzo podoba mi się karteczka dla taty poniższym poście, cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu śliczna kartka!!! Pasowałaby również na nasze wyzwanie w Kreatywnym Zakątku, bo ma takie późno-letnie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayeedko dziękuję ślicznie za informację, już ją zgłaszam ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakie fajowe kfffiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!!!
    Kwiatki i tło świetne.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Kreatywny Zakatek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, ciekawe tło i fantastyczne kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Julia - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki wyszły Ci rewelacje!Karteczka dzięki nim wygląda bardzo oryginalnie!
    Dziękujemy za udział w naszym kolejnym wyzwaniu:***

    OdpowiedzUsuń