19 września 2011

Moja pierwsza easel card :)

Dosyć tego dobrego, czas na dobre pożegnać się z tegorocznym urlopem i powrócić do codzienności :-) Witam się z Wami po moich wczasach nr 2 :-) Mam ogromne zaległości w oglądaniu Waszych prac i w tworzeniu własnych, ale wierzę, że uda mi się to szybciutko nadrobić :) jestem już na bieżąco z wyzwaniami i konkursami, więc z pewnością usiądę za niedługo przy stole i coś tam wykombinuję :D A dziś chcę pokazać kartkę, którą stworzyłam jeszcze przed wyjazdem, na 51 urodziny mojego taty :) Jest to kartka tym bardziej wyjątkowa, że po raz pierwszy skorzystałam z formy easel card. I chyba mi się spodobało! ;)

Kartka dość skromna i prosta, bo mój tata nie lubi przeładowanych kartek, no a poza tym chciałam, żeby była typowo męska, więc rezygnując z tych wszystkich kwiatków i motyli...nie bardzo miałam co na niej umieścić :D Ale obdarowany zadowolony, a to najważniejsze :)

Papier i stempel z Lemonade, trybiki od UHK, słowo "tata" i kluczyk ze Scrapińca, a tusze (brązowy, ciemnobrązowy, siena), cyferki-naklejki (pierwotnie były różowe :P) oraz crackle paint ze scrapcomu :)

Wrócę tu, gdy uda mi się zrobić coś nowego, bo nie mam już żadnych zaległych prac w zapasie ;)

6 komentarzy:

  1. Fajna męska kartka! Ten papier jest idealny do takich kartek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna karteczka :) i ten papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna!!! wszystkiego jest w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już jesteś! Kartka superowa, dla mężczyzny idealna! Jutro/pojutrze postaram się wysłać, bo ostatnio (przez egzamin i praktyki) nie mogłam się za to zabrać;) A w czasie kampanii zmierzyłam się z literaturą oświecenia i romantyzmu :D (rok temu była staropolka i opisówka:P) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie znoszę swoich studiów i próbuję przez nie przejść najłatwiej jak się da. Szkoła teatralna jeszcze mnie nie chce, podkreślam jeszcze;), więc siedzę na polonistyce. U nas strasznie koszą, na czysto wychodzi zwykle ok. 20 osób, reszta (jest nas ponad 100 na roku) ma poprawki:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, taka surowa, ale piękna!

    OdpowiedzUsuń