22 września 2011

Pastelowe lowe

- czyli kolejna praca na wyzwanie romantycznego ILS, według zaproponowanej palety kolorystycznej: biel, błękit i róż :) Tym razem LO.
Jako tło wykorzystałam papier Lavender Emotions 01, dodałam też skrawki marie antoinette 03 oraz kawałeczki Zeszytów. Centralną część tła wybieliłam za pomocą Dabbera kupionego w scrapcomie. Również z z tego sklepu pochodzą białe papierowe kwiaty i perłowe ćwieki. Dodałam też tekturowe serduszko, które dostałam w prezencie, stempel Lemonade, różowe kwiatuszki (z wymiany) i trochę słodkiej, różowej koronki.
Samo zdjęcie również nawiązuje do palety kolorystycznej - nasze różowe ciuchy i szaro-błękitny chodnik pasują tu idealnie ;))

Mam nadzieję, że wyszło i pastelowo, i romantycznie :)

Jeśli się uda, to wrócę tu dziś z jeszcze jedną pracą, ale zależy to od możliwości zrobienia zdjęcia za kilka godzin, z czym może być problem, bo Śląsk dziś szary, bury i ponury...

Dziękuję za wszystkie słowa, jakie kierujecie w stronę moich prac :*

2 komentarze:

  1. super dobrany papie do zdjecia - zarowno pod wzgledem tematu, jak i kolorystyki. az czuc romansem z tego scrapa :)

    OdpowiedzUsuń