8 września 2011

To mi pasi tak bardzo, że zarwałam noc! :P

Sama w to nie wierzę, ale nowe wyzwanie na blogu UHK Gallery - inspiracje tak mi się spodobało, że jeszcze na ostatnią chwilę przed wyjazdem wydłubałam nową, pasiastą kartkę :) Trzeba było użyć papieru w paski, to u mnie są same pasiaste papiery ;) TEN i TEN z UHK Gallery i kawałek papieru z serii Zeszyty z ILS. Papiery potraktowałam tuszami: zielony distressem crushed olive, zeszytowy distressem wild honey, a niebieski sieną Latarnii Morskiej. Moje cudne stempelki motylkowe odbiłam turkusowym tuszem Latarnia Morska ze scrapcomu. Dodatkowo niektóre paski na niebieskim papierze uwypukliłam dzięki ręcznym przeszyciom. Dodałam brązowy guziczek oraz listki i zawijaski z wykrojników - jak widać z tymi wykrojnikami zaprzyjaźniłam się najbardziej, wciskam je teraz w każdą pracę, ale co ja poradzę na to, że tak bardzo mi się podobają? ;) Do tego wszystkiego dodałam poszarpanie papierów na brzegach i warstwowe ułożenie elementów na taśmie 3d (wszystkie elementy oprócz guzika są nią podklejone) :) I wyszło tak:

Za każdym razem staram się dorównać dziewczynom i długo siedzę nad pracami do wyzwań UHKowych, bo poziom jest bardzo wysoki. Za każdym razem jestem zadowolona z efektów mojej pracy. A później, po kilku dniach, oglądam prace dodane przez inne Scraperki i robi mi się głupio, że zaniżam poziom! Ale moim celem jest tworzyć coraz ładniejsze kartki, scrapy i inne, więc cóż innego lepiej mnie zmobilizuje niż wyzwania na wysokim poziomie? :)

Dobrze, teraz już naprawdę zmykam na drugie wczasy, bez odbioru (do 18 września)! :*

6 komentarzy:

  1. śliczna kartka i w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ta kartka podoba, a szczególnie to, jak potraktowałaś papiery- tuszowania i szarpania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię do ciebie zaglądać!!!Ciesze się ,że
    bawisz się z nami od samego początku powstania bloga!!! Karteczka jest urocza,ciekawe przeszycia(może kiedyś zagapię:P)
    a teraz oficjalnie..:
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:*** :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna :) Przeszycia sa swietne, motylki i zawijaski po bokach, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka. Super przeszycia ! Życzę powodzenia w pasiastym wyzwaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna karteczka
    zapraszam na candy powitalne na moim blogu http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń