23 września 2011

Pobrzęczy, zabłyśnie...

W związku z tym, że Scrapujące Polki nadal są w niemocy, a ja pilnie potrzebowałam jakichś wyzwań - zdecydowałam się na zrobienie breloczka na wyzwanie na blogu scrapki.pl wyzwaniowo. Moja praca jakościowo bardzo odbiega od prac zaprezentowanych przez Projektantki, ale co tam, ważne, że zabawa była fajna i że mam co przyczepić do nowej torebki ;))

Trzymając się wytycznych stworzyłam brelok, który:
- ma (co najmniej) 2 guziki,
- posiada koronkę i tasiemkę,
- zawiera w sobie papier - u mnie to raczej motyle wycięte z papieru, ale to chyba też się liczy?

Połączyłam naturę (drewno) z kulturą (metal, plastik), jest coś brzęcącego - bo tak lubię, jest motyl, bo motyle uwielbiam wciskać do wszystkich prac, jest coś błyszczącego - bo to też lubię, jest trochę koloru i trochę stonowanych brązów.

Fotki aż 4, bo nie mogłam się zdecydować...
Na drugim zdjęciu widać, że skrzydełko motyla uległo kontuzji - miałam na blacie kapkę magica, której nie zauważyłam i mi się motyl przykleił :-/ Owad jest do wymiany, ale nie miałam teraz czasu tego robić, więc wybaczcie, że wrzucam fotkę z usterką.

Wszystkie materiały wyszperałam z komódki z przydasiami ;) Motylka dla utrwalenia pokryłam z obu stron preparatem glossy accents ze scrapcomu.

Życzę Wam udanego, słonecznego weekendu! :*

12 komentarzy:

  1. ej no czepiasz się:):):) świetna praca, mi się bardzo podoba !!! Super to wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny! wspaniale połączyłaś te wszystkie elementy drewniane i zielone z metalowymi :) no i literki są oldschoolowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nietypowy, niepowtarzalny, coś idealnego dla mnie! świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest! I oczywiście bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, bardzo lubię takie brzęczące drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ niesamowita mieszanka różnych materiałów! Świetny pomysł.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń