6 listopada 2012

W kolorach jesieni

Zmobilizowałam się i wzięłam udział w konkursie Magicznej Kartki na album jesienny -> KLIK.
Przypomniały mi się czasy z końca zeszłego roku, kiedy to powstał Scrapgang, właśnie dzięki wspólnemu klejeniu albumów jesiennych na konkurs Scrapujących Polek... ;-) W związku z tym, że wtedy zrobiłam typowy album, tym razem postanowiłam poeksperymentować i wyszedł mi..."żurnalo-album" :-) Lewa strona każdej pary stron to strona żurnalowa z jesiennym fragmentem mojego życia (np. miłość w kolorach jesieni, jesienne barwy mych myśli), natomiast prawa strona zawiera zdjęcie nawiązujące do tych pisanych fragmentów ;-)

Okładka z przodu prezentuje się tak:
Teraz będę pokazywać karty w środku: dwie sąsiadujące razem, a poniżej każdą z osobna, żeby było widać szczegóły :-)
Strony 1-2:
Strony 3-4:
Strony 5-6:
Strony 7-8:
Tylną okładkę postanowiłam pozostawić bez jakichkolwiek ozdób i preparatów, w ramach wyciszenia po dość pstrokatym środku :-)
***
Cały album powstał na bazie papierów ILS. Wykorzystałam też sporo ścinków przeróżnych papierów, kawałki starej książki, skrawki szarej tektury, odrobinę różnych koronek.

W głównej roli wystąpiły: białe gesso, farbki akrylowe, woda, distressy :-)

Są też elementy wycinane z arkusza Magicznej Kartki, roślinny stempel, złoty brokat w kleju, domowej roboty mgiełka, kwiaty WOC, guziki prawdziwe i papierowe, różnokolorowe krople akrylowe, wycinanki z BS, papierowe motyle, kółeczka spinające, zawieszka-jabłuszko i ufff, chyba tyle :-))

W związku z tym, że cały album utrzymany jest w kolorach jesieni (żółty, pomarańczowy, brązowy, zielony, złoty, czerwony i szarości) zgłaszam go także na wyzwanie Lemonade

Życzę wszystkim miłego dnia! :-)





5 komentarzy: